۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷

بازگشت آتاری به دنیای بازی‌های کامپیوتری

ایتنا- محصولی به نام Coleco Chameleon که چندی پیش در رسانه‌های جهانی برای خود اسمی دست‌وپا کرده بود، به‌تازگی حق مالکیت اجرا و ساخت بازی‌های جدید برای کنسول قدیمی آتاری 2600 را در اختیار گرفته است.
بازگشت آتاری به دنیای بازی‌های کامپیوتری


محصولی به نام Coleco Chameleon که چندی پیش در رسانه‌های جهانی برای خود اسمی دست‌وپا کرده بود، به‌تازگی حق مالکیت اجرا و ساخت بازی‌های جدید برای کنسول قدیمی آتاری ۲۶۰۰ را در اختیار گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شرکت‌های کیک استارت در دنیای امروزی فناوری به‌شدت در حال رشد هستند و یکی از محصول‌هایی که در پایان ماه فرایند اصلی کار خود را به این ترتیب تجربه خواهد کرد، کنسول بازی Coleco Chameleon نام دارد.

این کنسول بازی قرار است تا امکان بازی‌های ریترو (عناوین قدیمی و کلاسیک) را برای کاربران خود مهیا کند و به همین دلیل نیز بسیاری از گیمرها در سراسر جهان را هیجان‌زده کرده است.

 

به‌تازگی تیم طراح این محصول، خبری جذاب درباره Coleco Chameleon منتشر ساخته‌اند که بر اساس آن، این کنسول قرار است تا کنسول بازی محبوب آتاری ۲۶۰۰ را زنده کند.

ماجرا از این قرار است که حق مالکیت تعداد ۳۰۰ بازی آتاری ۲۶۰۰ برای Coleco Chameleon خریداری شده است و علاوه بر آن نیز این شرکت مجاز خواهد بود تا بازی‌های جدیدی را بر روی این پلتفرم قدیمی که به‌خصوص در ایران به‌شدت محبوب بوده است، تولید و عرضه نماید.
 
کد مطلب: 41318
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام