۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵

ساعت هوشمند ویژه کودکان

ایتنا- به‌تازگی محصولی ویژه روانه بازار شده است که یک ساعت هوشمند منحصربه‌فرد با قابلیت‌های ویژه برای استفاده از کودکان و کنترل راه دور آن‌ها توسط والدین است.
ساعت هوشمند ویژه کودکان


به‌تازگی محصولی ویژه روانه بازار شده است که یک ساعت هوشمند منحصربه‌فرد با قابلیت‌های ویژه برای استفاده از کودکان و کنترل راه دور آنها توسط والدین است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، ساعت‌های هوشمند به‌تدریج در حال یافتن مسیرهای تخصصی خود هستند و به همین جهت نیز محصولات اختصاصی سازی شده در این زمینه، بیشتر در بازار مصرف به چشم می‌خورند.

در این میان یک شرکت به نام Wherecom اقدام به طراحی عرضه نخستین ساعت هوشمند حرفه‌ای برای کودکان کرده است.

 

این ساعت هوشمند که Omate نام دارد، دارای قابلیت‌های متعددی است که مهم‌ترین آن‌ها امکان استفاده از سیم‌کارت‌های همراه برای برقراری ارتباط بر روی شبکه‌های 3G است.

هم‌چنین ظاهر این دستگاه نیز بسیار زیبا بوده و برای مخاطبان نوجوان و کودکان، مناسب به نظر می‌رسد و به همین جهت نیز احتمال مقاومت در برابر این محصول توسط آنها پایین‌تر خواهد آمد.

این ساعت هوشمند به یک نمایشگر ۱.۵۴ اینچی و یک پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی مجهز است و با قیمت ۱۳۰ دلار روانه بازار مصرف شده است.

از دیگر امکانات این ساعت می‌توان به قابلیت پشتیبانی از میکرو سیم‌کارت‌های 3G ارتباط بی‌سیم از طریق بلوتوث و وای‌فای، اندروید ۵.۱ و سیستم موقعیت‌یاب جهانی اشاره کرد.
 
کد مطلب: 41309
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام