۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱

آغاز تبلیغات بر روی مسنجر فیس‌بوک

ایتنا- به‌تازگی اسنادی منتشر شده‌اند که نشان از این دارند که نرم‌افزار مسنجر فیس‌بوک به‌زودی ارائه تبلیغات را برای کاربران خود آغاز خواهد کرد.
آغاز تبلیغات بر روی مسنجر فیس‌بوک


به‌تازگی اسنادی منتشر شده‌اند که نشان از این دارند که نرم‌افزار مسنجر فیس‌بوک به‌زودی ارائه تبلیغات را برای کاربران خود آغاز خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، چندی پیش بود که فیس‌بوک با ارائه خدمات فیس‌بوک برای کس. شایان‌ب‌ و کارها، ساختار حرفه‌ای بازاریابی و معرفی و محصول و ارتباط با مشتریان را به شبکه اجتماعی خود افزود.

با این حال بسیاری از کاربران تنها با هدف کسب اطلاعات اقدام به برقراری ارتباط متنی با شرکت‌های مختلف کردند ولی به نظر می‌رسد که این امر ممکن است تغییراتی در تجربه آنها از فیس‌بوک را به همراه داشته باشد.

 

به‌تازگی اسنادی منتشر شده است که نشان می‌دهد تا فیس‌بوک از این کاربران به‌عنوان اهداف ارسال تبلیغات استفاده خواهد نمود.

البته بر اساس این سند، تنها کاربرانی که به‌صورت داوطلبانه و خودجوش به برقراری ارتباط با شرکت‌ها دست زده‌اند با تبلیغات روبرو خواهند شد و سایر کاربران از این موضوع در امان خواهند بود.

به‌ این‌ ترتیب می‌توان گفت که فیس‌بوک در تلاش است تا بتواند تبلیغات خود را تا جای ممکن به مخاطب صحیح ارائه کرده و از ایجاد محیط آزار دهنده برای کاربران عادی خود بپرهیزد.

شایان‌ ذکر است که گفته می‌شود که این سیستم جدید از دو ماه دیگر یعنی ماه آوریل میلادی شروع به کار خواهد کرد.
 
کد مطلب: 41306
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام