۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۴

پخش مراسم رونمایی گلکسی اس ۷ در عینک واقعیت مجازی

ایتنا- شرکت سامسونگ قصد دارد تا برای نخستین بار محیط وقوع یک رخداد خاص را به‌صورت زنده برای کاربران عینک واقعیت مجازی استریم کند.
پخش مراسم رونمایی گلکسی اس ۷ در عینک واقعیت مجازی


شرکت سامسونگ قصد دارد تا برای نخستین بار محیط وقوع یک رخداد خاص را به‌صورت زنده برای کاربران عینک واقعیت مجازی استریم کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بسیاری از دوست داران تلفن‌های همراه هوشمند به انتظار معرفی تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۷ شرکت سامسونگ و به تبع آن، گلکسی اس اج هستند.

با این‌ وجود معارفه این دستگاه در سال جاری با تمامی معارفه‌هایی که پیش‌ از این سراغ داشته‌اید متفاوت خواهد بود زیرا سامسونگ برنامه ویژه‌ای برای این رخداد دارد.

 

گفته می‌شود که کسانی که عینک واقعیت مجازی سامسونگ را در اختیار دارند می‌توانند این مراسم را به‌صورت زنده از طریق عینک خود مشاهده کنند.

البته یکی از نکات جذاب این رخداد این است که تنها به استفاده از کامپیوتر خانگی محدود نخواهد بود بلکه می‌توان با کمک عینک واقعیت مجازی سامسونگ و با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند نیز به تماشای این رخداد در محیط واقعیت مجازی نشست.

از جمله قابلیت‌های این نوع استریم این است که کاربر می‌تواند با انتخاب محل قرار گیری خود، با چرخاندن سر به اطراف، زوایای مختلفی از سالن رخداد را مشاهده کرده و حس حضور در آن محیط را به دست بیاورد.

شایان‌ ذکر است که این رخداد قرار است در کنگره موبایل بارسلونا که در هفته جاری آغاز می‌شود، برگزار شود.
 
کد مطلب: 41297
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام