۰
plusresetminus
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴

تعطیلی بیشتر مجله‌های دیجیتالی یاهو

ایتنا- ظاهرا بحران در شرکت یاهو همچنان ادامه دارد و این شرکت بازار جدیدی را که برای خود در نظر گرفته بود را نیز از دست داده است و شاهد تعطیلی بیشتر نشریات دیجیتالی خود خواهد بود.
تعطیلی بیشتر مجله‌های دیجیتالی یاهو


ظاهرا بحران در شرکت یاهو همچنان ادامه دارد و این شرکت بازار جدیدی را که برای خود در نظر گرفته بود را نیز از دست داده است و شاهد تعطیلی بیشتر نشریات دیجیتالی خود خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ‌وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شرکت یاهو در اواخر قرن پیش به‌عنوان یک غول غیرقابل‌رقابت در عرصه اینترنت به‌حساب می‌آمد ولی این روند با ورود گوگل و دیر تغییر کردن یاهو، به‌سرعت تغییر یافت.

با این‌ حال مسئولان این شرکت تصمیم گرفتند تا به‌جای راهکارهای پیشین، عرصه خبری و مجلات را به‌عنوان سیستم جدید و جایگزین خود در نظر بگیرند و در این راه حتی افراد بسیار برجسته‌ای را نیز به استخدام خود درآوردند.

 

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که این راهکار نیز به بن‌بست خورده است زیرا به تازگی مدیر بخش رسانه‌ای یاهو اعلام کرده است که این شرکت، بیشتر مجلات دیجیتال خود را تعطیل خواهد کرد.

به‌ این‌ ترتیب تنها چهار مجله دیجیتالی اصلی این شرکت به کار ادامه خواند داد و سایر موارد، به‌صورت رسمی تعطیل خواهند گشت.

شایان‌ ذکر است که این چهار مجله شامل یاهو ورزشی، یاهو سبک زندگی، اخبار یاهو و مجله مالی یاهو هستند و مواردی مانند مجله غذایی یاهو، مجله مسافرتی یاهو، مجله سلامت یاهو و ...، همگی تعطیل می‌شوند.
 
کد مطلب: 41294
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام