۰
plusresetminus
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳

عرضه جهانی قابلیت ویدیوی زنده فیس‌بوک

ایتنا- شرکت فیس‌بوک اعلام کرده است که قابلیت پخش ویدیوی زنده که چندی پیش بر روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک و تنها در سطح محدود عرضه شده بود، به‌صورت رسمی برای سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود.
عرضه جهانی قابلیت ویدیوی زنده فیس‌بوک


شرکت فیس‌بوک اعلام کرده است که قابلیت پخش ویدیوی زنده که چندی پیش بر روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک و تنها در سطح محدود عرضه شده بود، به‌صورت رسمی برای سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شبکه اجتماعی فیس‌بوک، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می‌شود ولی مسئولان این شبکه اجتماعی می‌دانند که بدون افزودن امکانات جدید، به‌سرعت محبوبیت خود را از دست خواهند داد.

قابلیت ویدیوی زنده فیس‌بوک تقریبا چند ماه پی برای نخستین بار رونمایی شده بود ولی این قابلیت به‌صورت کلی به افراد مشهور اختصاص داشت و کاربران عمومی این شبکه از این قابلیت بی‌بهره بودند.

 

به‌تازگی این روند تغییر پیدا کرده است و پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام قابلیت ارائه ویدیوهای زنده این شبکه اجتماعی برای تمامی کاربران آن در سراسر جهان ممکن خواهد شد.

البته این امر به‌صورت منطقه‌ای اجرا خواهد شد و ممکن است تا رسیدن به ظرفیت صددرصدی برای کاربران، مدت زمانی چند ماهه نیاز باشد.

این فناوری در چند روز گذشته در کشورهای انگلستان، آلمان، برزیل و آفریقای جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفته است و سایر نقاط نیز به‌زودی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.
 
کد مطلب: 41291
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام