۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

جلوگیری از نصب اپ‌ روی آیفون

ایتنا- اگر گوشی هوشمند شما آیفون باشد حتماً این مشکل برایتان پیش آمده که به صورت ناخودآگاه اپلیکیشن‌های شما پاک شده‌اند.
جلوگیری از نصب اپ‌ روی آیفون


این اتفاق اکثراً به این دلیل می‌افتد که صفحه‌ گوشی‌تان روشن می‌ماند و شما هم از روی ناآگاهی دستتان را روی این صفحه گذاشته و چند اپ را پاک یا جابه جا می‌کنید. گذاشتن گوشی با صفحه نمایش روشن در جیب یا افتادن گوشی در دست کودکان هم می‌تواند باعث این مشکل شود.

اما این معضل یک راه‌حل ساده دارد، سایت phonearena در مطلبی ساده این راه را شرح داده است.

در قدم اول به بخش settings رفته و General را انتخاب کنید. حالا در این بخش به میانه صفحه بیایید و گزینه Restrictions را انتخاب کنید. با این کار صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود و از شما می‌خواهد که یک رمز ۴ رقمی انتخاب کنید.

مجبور نیستید برای این بخش، همان رمز که برای آنلاک شدن گوشی استفاده می‌کنید را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این رمز ۴ رقمی وارد یک صفحه دیگر می‌شوید که در آن فهرست بالا بلندی از ایجاد محدودیت‌های دسترسی روی گوشی شما دیده می‌شود. اما برای اینکه شما جلوی پاک شدن احتمالی یا نصب اپ‌ روی گوشی خود را بگیرید بهتر است گزینه Installing Apps و Deleting Apps را غیر فعال کنید.

با غیر فعال کردن این دو گزینه دیگر هیچ اپی ناخودآگاه روی گوشی شما حذف یا نصب نمی‌شود. بهتر است بدانید که با غیرفعال کردن Installing Apps، اپ‌ استور از روی گوشی شما محو می‌شود و غیرفعال کردن Deleting Apps این امکان را فراهم می‌کند که تنها اپ‌ها روی گوشی شما جابه جا شوند.

منبع: ایران
کد مطلب: 41234
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام