۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸

هیروکازو ایشیزوکا معاون خاورمیانه و آفریقا سونی موبایل شد

ایتنا- بخش موبایل شرکت سونی در راستای تغییر ساختار بخش توسعهٔ فروش جهانی خود از انتصاب هیروکازو ایشیزوکا به سمت معاون خاورمیانه و آفریقا در این شرکت خبر داد.
هیروکازو ایشیزوکا معاون خاورمیانه و آفریقا سونی موبایل شد


سونی موبایل در اطلاعیه رسمی خود در این زمینه آورده است:

این انتصاب لایه‌های منطقه‌ای را در ساختار سازمانی حذف می‌کند و مسئولیت این منطقه را مستقیماً بر عهدهٔ خود ایشان می‌گذارد.

آقای ایشیزوکا از فوریهٔ ۲۰۱۳ معاون ارشد فروش و توسعهٔ Sony Mobile Communications بوده است. او در این سمت مسئولیت گسترش توانمندی عملیات فروش، حفظ مصرف‌کنندگان، گسترش کانال‌های توزیع، پشتیبانی از شرکای استراتژیک و برنامه‌های تعالی در فروشگاه‌ها را بر عهده داشته است.
او همچنین نیروی محرکهٔ پشت اهداف Sony Mobile برای افزایش سهم بازار در کشورها و مشتریان کلیدی بوده است.

آقای ایشیزوکا که از مدیران ارشد قدیمی Sony است، پیش از این عهده‌دار چندین سمت مدیریتی ارشد در این شرکت بوده است. او در سال ۱۹۹۹ به سمت ریاست شرکت قطعات و دستگاه‌های نمایشگر آمریکا منصوب شد.

پس از آن در سال ۲۰۰۴ به واحد کسب‌وکار تلویزیون Sony در اروپا رفت و سپس چندبار به سمت معاون ارشد منصوب شد که شامل ریاست منطقهٔ ژاپن و سپس ریاست منطقهٔ بزرگ‌تر آسیا پاسیفیک پیش از انتصاب به سمت فعلی‌اش بود.

این مأموریت مضاعف، مسئولیت‌های رودیگر اودنباخ، پیشکسوتی از زمان Sony Ericsson، را نیز به او محول می‌کند. در عین حالی‌ که انتظار می‌رود آقای ایشیزوکا در روزهای آتی دیدگاه خود را برای این منطقه اعلام نماید، چنین حرکت مهمی در راستای پیشرفت سری پرچم‌دار Xperia Z5 در این منطقه و افزایش اهمیت پتانسیل‌های برند Sony Mobile در منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا ارزیابی می‌شود.


اعلامیهٔ Sony Mobile نشان از اهمیت رشد این منطقه در استراتژی توسعهٔ جهانی این شرکت دارد.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41197
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام