۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸

آیفون 5se و آی‌پد ایر 3 در 28 اسفندماه عرضه خواهند شد

ایتنا- اپل قصد دارد در 25 اسفندماه طی مراسمی آی‌پد ایر 3 را در کنار یک آیفون 4 اینچی جدید با نام احتمالی آیفون 5se رونمایی کند.
آیفون 5se و آی‌پد ایر 3 در 28 اسفندماه عرضه خواهند شد


به این ترتیب اپل قصد دارد روز سه‌شنبه گجت‌های جدید خود را معرفی کرده و روز جمعه آن‌ها را در اپل استورها رسماً عرضه کند. با وجود این‌که برنامه‌های این شرکت ممکن است تا آن زمان تغییر کند اما اگر شایعه درست باشد هیچ زمانی برای پیش‌فروش وجود نخواهد داشت که از شرکتی مانند اپل بعید است.


آیفون 5se ظاهراً قرار است با ظاهری شبیه به آیفون ۵اس از سال ۲۰۱۳ عرضه شود اما چیپست دستگاه به Apple A9 ارتقا یافته و امکاناتی مانند NFC، پشتیبانی از پرداخت موبایلی Apple Pay، دستیار صوتی همیشه فعال سیری و همچنین دوربین آیفون ۶ به آن اضافه خواهد شد.
از آن‌جایی که هنوز بسیاری طراحی آیفون ۵اس را به آیفون‌های جدیدتر اپل ترجیح می‌دهند و برخی اندازه ۴ اینچی را راحت‌تر از ۴.۷ اینچی در آیفون ۶اس می‌دانند ممکن است اپل بتواند با این گوشی به فروش خوبی دست پیدا کند.

آی‌پد ۳ نیز احتمالاً با اتصال هوشمند، قلم Apple Pencil، چهار اسپیکر استریو و فلش LED عرضه خواهد شد. این آی‌پد شاید به چیپست قدرتمند A9X آی‌پد پرو نیز مجهز شده و از قابلیت چندپنجره‌ای برخوردار خواهد بود.

منبع: فارنت
کد مطلب: 41176
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام