۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰

حلقه جدید مایکروسافت برای آزمایش ویندوز ۱۰

ایتنا - این حلقه جدید برای آن دسته از کاربران طرح Insider ارائه شده است که می‌خواهند در سیستم Current Branch حضور داشته باشند.
حلقه جدید مایکروسافت برای آزمایش ویندوز ۱۰


مایکروسافت حلقه جدیدی را به طرح ارائه نسخه پیش‌نمایش سیستم عامل خود موسوم به Windows Insider اضافه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل به نقل از زد.دی.نت، این حلقه جدید با نام Windows Insider Release Preview Ring شناخته می‌شود که کاربران رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ می‌توانند در آن عضویت داشته باشند.

این حلقه جدید برای آن دسته از کاربران طرح Insider ارائه شده است که می‌خواهند در سیستم Current Branch حضور داشته باشند و به نخستین به‌روزرسانی‌ها، اپلیکیشن‌ها و وصله‌های امنیتی دسترسی پیدا کنند.

مدیران مایکروسافت روی وبلاگ رسمی این شرکت توضیح دادند حلقه Release Preview Ring برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده است که می‌خواهند به مرور زمان بازخوردهای خود را به مایکروسافت انتقال دهند و البته کمترین ریسک را روی سیستم‌های خود تجربه کنند.

 

«گاب آئول» مدیر طرح Windows Insider مایکروسافت توضیح داد هم‌اکنون سه حلقه در این زمینه ارائه شده است که کاربران در آن عضویت دارند. این سه حلقه با نام‌های زیر شناخته می‌شوند: Fast، Slow و Release Preview.

شرکت مایکروسافت همچنین به صورت همزمان پیش‌نمایش جدید ویندوز ۱۰ موبایلی را برای اعضای حلقه Fast Ring Insider عرضه کرد تا آزمایش‌های لازم را روی آن انجام دهند.
 
کد مطلب: 41118
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام