۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶

دو گیگابایت هدیه گوگل برای تشویق کاربران به افزایش امنیت

ایتنا- اگر شما هم تنظیمات امنیتی خود را در گوگل ارتقا دهید، 2گیگابایت فضای رایگان از این شرکت دریافت خواهید کرد!
دو گیگابایت هدیه گوگل برای تشویق کاربران به افزایش امنیت


کاربرانی که با ورود به حساب کاربری خود در گوگل برخی کنترل‌های امنیتی را انجام دهند از دوگیگابایت فضای رایگان ذخیره‌سازی اطلاعات بهره‌مند خواهند شد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سیدنی مورنینگ، با توجه به افزایش حملات موفق هکری حفظ امنیت در فضای مجازی به یک دغدغه مهم مبدل شده است. این امر به روز کردن حساب‌های کاربری برای کسب اطمینان از مناسب بودن تنظیمات آنها و جلوگیری از سرقت اطلاعات را ضروری ساخته است.

در همین راستا گوگل به کاربران خود خدمات کنترل امنیتی رایگانی ارائه کرده و پس از تکمیل این فرایند به هر کاربر دوگیگابایت فضای اضافی کلود برای ذخیره اطلاعات اختصاص می‌دهد.

در این فرایند ابتدا آدرس ایمیل جایگزین پیش بینی شده برای هر کاربر، شماره همراه متصل به حساب وی و سوال امنیتی پیش‌بینی شده کنترل می‌شود، سپس ابزار و وسایلی که کاربر برای اتصال به حساب کاربری خود در گوگل از آنها استفاده کرده نمایش داده می‌شوند تا کاربر در مورد عدم سواستفاده اشخاص ثالث از حساب شخصیش در گوگل مطمئن شود.

در نهایت فهرستی از برنامه‌ها، سایت‌ها و ... که به حساب کاربری گوگل اشخاص متصل هستند نمایش داده می‌شود تا وی در صورت لزوم آنها را حذف کند. پس از انجام این فعالیت‌ها به کاربر دوگیگابایت فضای رایگان ذخیره سازی اطلاعات جایزه داده می‌شود.

کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به آدرس security.google.com/settings/intro/security/secureaccount مراجعه کرده و پس از ورود به حساب کاربری مراحل پیش‌بینی شده را انجام دهند.
کد مطلب: 41090
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام