۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۷

ساخت دوربین داخلی ماشین توسط خالق اندروید

ایتنا- اندی روبین به‌عنوان خالق سیستم عامل اندروید قصد دارد تا محصول جدیدی را روانه بازار کند که این محصول، یک دوربین داخلی خودرو یا یک دش کم است.
ساخت دوربین داخلی ماشین توسط خالق اندروید


اندی روبین به‌عنوان خالق سیستم عامل اندروید قصد دارد تا محصول جدیدی را روانه بازار کند که این محصول، یک دوربین داخلی خودرو یا یک دش کم است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت Engadget، شاید بسیاری از خوانندگان عزیز با نام اندرو روبین آشنا باشند. این فرد که با خلق سیستم عامل اندروید، نام خود را در زمینه فناوری جاویدان ساخته است، پس از جدایی از گوگل به پروژه‌هایی متفاوت مشغول بوده است.

در آخرین پروژه‌ای که روبین بر روی آن کار می‌کند، یک دوربین داخلی خودرو یا اصطلاحا دش کم، توسط این دانشمندان ابداع شده است که دارای کاربری خاصی خواهد بود.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این دوربین ازنظر هزینه خرید سخت‌افزار برای کاربر خود هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت و پرداخت دستمزد تیم طراحی به روش دیگری انجام خواهد پذیرفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دوربین در ازای ارائه رایگان خود از کاربران انتظار دارد تا داده‌های ثبت شده از خودرو را به تیم سازنده ارسال نمایند.

به‌این‌ترتیب پیش‌بینی می‌شود که این دش کم برای ایجاد یکی از دقیق‌ترین نقشه‌های داخلی خیابان‌ها به کار گرفته شده و نقشه‌ای سه‌بعدی از مسیرهای حرکت خودروها در سراسر جهان تولید کند.
 
کد مطلب: 41084
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام