۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸

قابلیت امنیتی جدید برای جی‌میل

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی قابلیت امنیتی جدیدی را برای سیستم پست الکترونیکی خود یعنی جی‌میل ارائه کرده است که موجب می‌شود تا ایمیل‌های مشکوک، به‌وسیله نشانه‌هایی واضح به کاربران گوشزد شوند.
قابلیت امنیتی جدید برای جی‌میل


شرکت گوگل به‌تازگی قابلیت امنیتی جدیدی را برای سیستم پست الکترونیکی خود یعنی جی‌میل ارائه کرده است که موجب می‌شود تا ایمیل‌های مشکوک، به‌وسیله نشانه‌هایی واضح به کاربران گوشزد شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مرکز خبری Engadget، شرکت گوگل به‌تازگی اقدامات جدیدی را در زمینه امنیت به کاربران خود ارائه کرده است که به‌صورت بصری و بسیار ساده ولی کارآمد عمل می‌کنند.

این امکان جدید شامل ارائه هشدارهای بصری واضح به کاربران است که در زمانی که یک نامه الکترونیکی مشکوک در بخش دریافتی آنها قرار می‌گیرد، به کاربر ارائه خواهد شد.


به‌این‌ترتیب دیگر کاربران با مواجهه با ایمیل‌های مشکوک، بر روی آنها کلیک نخواهند کرد و امنیت خود را در استفاده از پست الکترونیکی، حفظ خواهند نمود.

این سیستم به شکل یک نوار با نشانگر قرمز رنگ است که در سمت راست صفحه به نمایش درمی‌آید و اطلاعاتی درباره محتوای خطرساز ای‌میل دریافت شده را به کاربر نشان می‌دهد.

همچنین عکس حساب کاربری نیز در این بخش به‌جای وضعیت همیشگی، با یک علامت سوال جایگزین خواهد شد تا به‌هیچ‌عنوان نتوان این تغییرات را در صفحه جی‌میل، حتی بر روی همراه‌های هوشمند کوچک نیز نادیده گرفت.
 
کد مطلب: 41083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام