۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲

بودجه عظیم دولت اوباما برای امنیت سایبری

ایتنا- درحالی‌که باراک اوباما به آخرین سال ریاست جمهوری خود نزدیک می‌شود، طرح بودجه سال پایانی خود را با رقم نجومی 4.1 تریلیون دلار ارائه داده است که بخش مهمی از این مبلغ برای بخش امنیت سایبری در نظر گرفته شده است.
بودجه عظیم دولت اوباما برای امنیت سایبری


در حالی‌ که باراک اوباما به آخرین سال ریاست جمهوری خود نزدیک می‌شود، طرح بودجه سال پایانی خود را با رقم نجومی ۴.۱ تریلیون دلار ارائه داده است که بخش مهمی از این مبلغ برای بخش امنیت سایبری در نظر گرفته شده است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، امنیت سایبری در دنیای امروز به‌اندازه امنیت فیزیکی حائز اهمیت شده است و به همین دلیل نیز سیاستمداران نیز به این موضوع عکس‌العمل نشان داده و در این عرصه دخیل شده‌اند.

حال بخشی از بودجه کشورهای مختلف در طول یک سال به امنیت سایبری اختصاص داده می‌شود که به نظر می‌رسد که دولت آمریکا قصد دارد تا در این زمینه یک رکورد جدید از خود برجای بگذارد.


بر اساس گزارش‌های منتشر شده، باراک اوباما برای آخرین بودجه دوران ریاست جمهوری خود درخواست رقم ۴.۱ تریلیون دلار داده است.

او رقم ۳ تریلیون دلار از این مبلغ را به‌عنوان خرج‌های اجباری و حیاتی برای آینده زیرساخت‌های کشور آمریکا دانسته است و به نظر می‌رسد که در این زمینه بسیار جدی عمل خواهد کرد.

در این میان به نظر می‌رسد که رقم ۱۹ میلیارد دلار از سوی اوباما برای زیرساخت‌های امنیت سایبری اختصاص داده شود که این رقم در تمام تاریخ کامپیوتر، بی‌سابقه محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 41081
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام