۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰

آغاز پیش‌فروش اوکولوس ریفت از 16 فوریه

ایتنا- به‌تازگی شرکت سازنده عینک واقعت مجازی اوکولوس ریفت اعلام کرده است که به‌زودی پیش‌فروش این عینک واقعیت مجازی را در کمتر از یک هفته آینده و در تاریخ 16 فوریه برابر با 27 بهمن ماه، آغاز خواهد کرد.
آغاز پیش‌فروش اوکولوس ریفت از 16 فوریه


به‌تازگی شرکت سازنده عینک واقعت مجازی اوکولوس ریفت اعلام کرده است که به‌زودی پیش‌فروش این عینک واقعیت مجازی را در کمتر از یک هفته آینده و در تاریخ ۱۶ فوریه برابر با ۲۷ بهمن ماه، آغاز خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری Engadget، عینک واقعیت مجازی اوکولوس ریفت را می‌توان یکی از بهترین عینک‌های واقعیت مجازی معرفی‌شده به‌حساب آورد.

این عینک واقعیت مجازی که تحت نظارت شرکت فیس‌بوک ساخته می‌شود، به‌زودی روانه بازار مصرف خواهد شد و این شرکت به‌تازگی جزئیاتی درباره نحوه پیش‌خرید این محصول را ارائه نموده است.

 

بر اساس گزارش منتشرشده، این محصول از تاریخ ۱۶ فوریه (برابر با بیست و هفتم بهمن ماه) برای پیش‌خرید آماده خواهد بود و کاربران خواهند توانست تا اوکولوس ریفت را در این تاریخ، سفارش بدهند.

گفته می‌شود که این محصول در وب‌سایت‌هایی مانند آمازون و بست بای عرضه خواهد شد و حتی مراکزی مانند فروشگاه مایکروسافت نیز به ارائه محصولات سری الین ویر (Alien ware) برای استفاده همزمان با اوکولوس ریفت دست خواهند زد.

ارزان‌ترین مدل این محصول با قیمت ۹۴۹ دلار عرضه خواهد شد و به‌صورت بدیهی، کسانی که این عینک واقعیت مجازی را پیش‌خرید می‌کنند، از تخفیفی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار برخوردار خواهند شد.
 
کد مطلب: 41080
نام شما
آدرس ايميل شما


محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشید.میخواستم بدونم از گجا میشه این عینکهارو تهیه کرد؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام