۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱

تبلت 13.8 اینچی پروژه آرا گوگل با اسنپ‌دراگون 810 و سه گیگابایت رم در راه است

ایتنا- گوشی‌های ماژولار قطعاتی جداشدنی دارند و قادر خواهید بود تا پردازنده، دوربین، بلندگو و اکثر قطعات دیگر گوشی را به راحتی تعویض کرده و گوشی را ارتقا دهید.
تبلت 13.8 اینچی پروژه آرا گوگل با اسنپ‌دراگون 810 و سه گیگابایت رم در راه است


پروژه آرا یک پروژه رویایی است که شاید شما را برای همیشه از خرید گوشی جدید بی‌نیاز کند. گوشی‌های ماژولار قطعاتی جداشدنی دارند و قادر خواهید بود تا پردازنده، دوربین، بلندگو و اکثر قطعات دیگر گوشی را به راحتی تعویض کرده و گوشی را ارتقا دهید.


با وجود این‌که برخی شرکت‌ها ماژول‌های این گوشی را نیز تولید کرده‌اند ظاهراً پروژه آرا به دلایل مختلفی برای چندمین بار تا سال ۲۰۱۶ به تأخیر افتاده است.
به هر حال ظاهراً گوگل پروژه آرا را به گوشی‌ها محدود نکرده و در حال کار بر روی یک تبلت ۱۳.۸ اینچی غول‌آسا با قطعات جداشدنی است.

درحالی‌که کاربران هنوز علاقه زیادی به تبلت‌های بزرگ مانند Galaxy View سامسونگ یا iPad Pro اپل نشان نداده‌اند ظاهراً گوگل تولید یک تبلت بزرگ‌تر را در سر دارد. طبق مشخصات درز کرده در بنچمارک GFXBench این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۳.۸ اینچی با وضوح 1080p مجهز بوده و از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با پردازنده گرافیکی Adreno 430 بهره می‌برد.

سه گیگابایت حافظه رم، دوربین‌های ۵ و ۰.۳ مگاپیکسلی و اندروید ۶ از سایر مشخصات این تبلت خواهند بود.

البته امکان دارد گوگل در هنگام عرضه مشخصات آن را تغییر دهد چرا که صفحه‌نمایش 1080p با این اندازه تراکم پیکسلی چندان جذابی نخواهد داشت و مشکلات داغ کردن چیپست ‌اسنپ‌دراگون ۸۱۰ نیز شاید گوگل را به استفاده از چیپست جدیدتر اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مشتاق کند.

این تبلت که با نام Google Project Ara A8A01 شناخته می‌شود احتمالاً در مراسم Google I/O آینده رونمایی خواهد شد و امیدواریم هرچه زودتر دستگاه‌های ماژولار گوگلی وارد بازار شود.
کد مطلب: 41048
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام