کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل: بحران پیام خطای ۵۳ یک مزیت امنیتی برای آیفون است!

22 بهمن 1394 ساعت 8:06

ایتنا- شرکت اپل به‌تازگی اعلام کرده است که پیام خطای مشهور ۵۳ که بسیاری از کاربران آیفون را به دردسر انداخته است، یک مزیت امنیتی برای آیفون محسوب می‌شود.




شرکت اپل به‌تازگی اعلام کرده است که پیام خطای مشهور ۵۳ که بسیاری از کاربران آیفون را به دردسر انداخته است، یک مزیت امنیتی برای آیفون محسوب می‌شود.


به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، به‌تازگی بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه سری آیفون با پیام خطایی به نام خطای ۵۳ روبرو شده‌اند که موجب شده است تا این افراد مجبور به تعویض نمایشگر یا دکمه اصلی همراه خود شوند ولی شرکت اپل این امر را یک مشکل نمی‌داند و معتقد است که این سیستم برای امنیت کاربران طراحی شده است.

بر اساس اعلام مسئولان این شرکت، این پیام خطا براثر عدم تطابق اثر انگشت با ساختار ثبت و ذخیره‌شده در تلفن همراه اتفاق می‌افتد و به‌منظور عدم دست‌یابی افراد غیرمجاز به تلفن همراه طراحی شده است.

 

مسئولان اپل اعلام کرده‌اند که این ساختار برای پیشگیری از سوءاستفاده از مواردی مانند اپل-پی طراحی شده و در حقیقت یک مزیت امنیتی محسوب می‌شود.

شایان‌ ذکر است که مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که در زمینه این پیام خطا نیازی به نگرانی نخواهد بود و بهترین کار در صورت مواجهه با آن، مراجعه به نمایندگی خدمات شرکت اپل است.

این امر در حالی رخ داده است که بسیاری از کاربران آخرین نسخه آیفون با این پیام خطا روبرو شده‌اند و نمی‌توان انتظار داشت که همه افراد به‌راحتی به مرکز خدمات اپل دسترسی داشته باشند.
 


کد مطلب: 41037

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41037/اپل-بحران-پیام-خطای-۵۳-یک-مزیت-امنیتی-آیفون

ايتنا
  https://www.itna.ir