۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴

تصاویری مبهم از محصول جدید مایکروسافت

ایتنا- با تازگی تصاویر جدیدی از محصول جدید مایکروسافت به اینترنت راه یافته است که قرار است تا لومیا 650 را نشان بدهد ولی مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده برای این تصاویر، موجب ایجاد تردید بین صحت آن برای یکی از دو مدل 650 و 850 شده است.
تصاویری مبهم از محصول جدید مایکروسافت


با تازگی تصاویر جدیدی از محصول جدید مایکروسافت به اینترنت راه یافته است که قرار است تا لومیا ۶۵۰ را نشان بدهد ولی مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده برای این تصاویر، موجب ایجاد تردید بین صحت آن برای یکی از دو مدل ۶۵۰ و ۸۵۰ شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Phonearena، تلفن‌های همراه شرکت مایکروسافت که با نام سری لومیا شناخته می‌شوند، مخاطبان خاص خود را در بازار مصرف دارند و به همین دلیل نیز پیش از عرضه آن‌ها، لو رفتن تصاویر این محصولات می‌تواند یک خوراک مطلوب برای رسانه‌ها باشد.

با این‌ حال به‌تازگی تصاویری از محصولات در آستانه عرضه مایکروسافت یعنی لومیا ۶۵۰ و ۶۵۰ XL به رسانه‌ها راه یافته است که به‌جای پاسخ دادن به سوال‌های کاربران، تعداد علامت سوال‌های پیش روی آنها را زیادتر کرده است.

نخستین مورد عجیب درباره این تصاویر را می‌توان اندازه نمایشگر این مدل دانست که با قرار گرفتن آن در کنار یک مدل قدیمی و ۵ اینچی از این سری می‌توان دریافت که ابعادی ۵.۴ اینچی برای این مدل در نظر گرفته شده است درحالی‌که گفته می‌شد که لومیا ۶۵۰ به نمایشگر ۵ اینچی و ۶۵۰Xl به نمایشگر ۵.۷ اینچی مجهز خواهد بود.

 

این امر موجب شده است تا برخی از افراد، این عکس را مربوط به مدل ۸۵۰ این شرکت بدانند که قرار است تا در سطح سخت‌افزاری بالاتری نسبت به مدل ۶۵۰ عرضه شود.

نکته دوم نیز وجود پردازنده‌ای از سری ۲۰۰ اسنپ دراگون بر روی این مدل است که موجب می‌شود تا تئوری ارائه شده درباره ارتباط عکس با مدل ۸۵۰ نیز با تردید روبرو شود زیرا این پردازنده برای یک همراه در رده پردازشی میانی، بسیار ضعیف به‌حساب می‌آید.

درهرحال به نظر می‌رسد که تا زمان عرضه نسخه نهایی و یا اعلام مشخصات اصلی آن، نتوان چندان بر روی هویت این تصاویر حساب باز کرد.
 
کد مطلب: 41035
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام