۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱

خدمات امنیتی جدید گوگل

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی خدمات جدیدی را عرضه کرده است که به‌واسطه آن وب‌سایت‌هایی که چندین لینک دانلود جانبی را برای دانلود یک محتوا ارائه می‌کنند را در لیست سایت‌های ناامن قرار می‌دهد.
خدمات امنیتی جدید گوگل


شرکت گوگل به‌تازگی خدمات جدیدی را عرضه کرده است که به‌واسطه آن، وب‌سایت‌هایی که چندین لینک دانلود جانبی را برای دانلود یک محتوا ارائه می‌کنند را در لیست سایت‌های ناامن قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بسیاری از ما وارد وب‌سایت‌هایی شده‌ایم که برای ارائه دانلود یک فایل خاص، چندین لینک دانلود دیگر را نیز بر روی صفحه قرار می‌دهند تا نتوان به‌صورت دقیق تشخیص داد که کدام فایل، نسخه اصلی دانلود است.

این دسته از وب‌سایت‌ها معمولا فایل‌های غیرمفید و در برخی از موارد حتی فایل‌های خطرناک را در سایت خود قرار می‌دهد و در بسیاری از موارد نیز دانلود این فایل‌ها به ایجاد مشکل برای کاربران منتهی خواهد شد.

 

به‌تازگی گوگل برای این دسته از وب‌سایت‌ها به ارائه ساختار امنیتی ویژه‌ای دست‌زده است که به‌واسطه آن می‌تواند سایت‌هایی که از این دسته از دانلودها را ارائه می‌کنند را در لیست سایت‌های خطرناک قرار دهد.

گوگل نیز در راستای امن سازی محیط اینترنت، این سیستم را فعال کرده است و ورود به این سایت‌ها را تنها با مسئولیت کاربران ممکن خواهد بود.

این ساختار به‌ این‌ ترتیب است که در هنگام شناسایی این سایت‌ها، صفحه مرورگر شما ابتدا یک صفحه هشدار را به نمایش درخواهد آورد و به‌این‌ترتیب کاربر می‌تواند از خطر آگاه شود و تصمیم مناسب را گرفته و گزینه مورد نظر را بر روی صفحه انتخاب نماید.
 
کد مطلب: 40977
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام