۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
وزیر ارتباطات تائید کرد

بازداشت مدیر شرکت دولتی زیرساخت به اتهام دست‌بردن در قرارداد

قوه قضاییه پیگیری‌ را آغاز کرده است
ایتنا- واعظی: اگر مشخص شود که در این قرارداد قیمت بالاتر بوده حتماً اصلاح خواهد شد و قوه قضائیه نیز در این مورد در حال انجام اقدامات لازم است.
بازداشت مدیر شرکت دولتی زیرساخت به اتهام دست‌بردن در قرارداد


وزیر ارتباطات در پاسخ به خبر روز گذشته مبنی بر بازداشت یک مدیر دولتی شرکت زیرساخت، گفت: به محض اینکه از اخبار مشکوک منتشر شده درباره یکی از مدیران مطمئن شدیم، مدیر را عزل کردیم اما این قرارداد و این مدیر مربوط به دولت قبل است.


به گزارش ایتنا از فارس، محمود واعظی در جمع خبرنگاران درباره خبر دیروز مبنی بر بازداشت یک مدیر دولتی در شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات در ارتباط با پرونده دستگیری دلال مخابراتی اظهارداشت: یک قراردادی قبل این دولت منعقد شده و مدیر مربوطه نیز قبل از این دولت بوده است.

وی گفت: اخباری در این زمینه مطرح شد و پس از اینکه اخبار را بررسی کردیم وقتی مطمئن شدیم یکی از مدیران چنین مطلبی درباره‌اش گفته می‌شود او را عزل کردیم.

وی گفت: هم‌اکنون از این مدیر بازجویی می‌کنند و آیا اینکه این اخبار درباره او صحیح است یا خیر من نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

واعظی تاکید کرد: این دولت و شخص من از روز اول سیاستمان شفافیت بوده است و با فساد مخالف بودم و به محض اینکه چنین اخباری درباره این مدیر شنیدم گروهی را برای بررسی این موضوع هماهنگ کردم.
کد مطلب: 40971
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
مدیاان دولت قبلی باعث فساد در کشور هستند باید عزل بشوند
feedback
Iran, Islamic Republic of
قای واعظی وزیر مخابرات که سی سال است از بحث ها و میدان های فنی جدا بوده و در امور خارجه و روابط بین الملل تحصیل کرده است. یک اطلاعات قدیمی قبل از عصر دیجیتال دارد که اصلا" بدرد مخابرات امروز نمی خورد. رفقایی که وزارت خارجه و بیرون اورده مثل خودش هستند..حال اینکه چه جای مهمی را در عصر ارتباطات به چه کسی داده اند اشتباه راهبردی رئیس جمهور است که قول وزارت غیر اتوبوسی را داده بود. شاید در اینده نزدیک معلوم شود در مخابرات چه فسادهایی صورت گرفته است. گرچه وزیر ناشیانه حرف می پراند و می گوید مدیران وزارت ارتباطات پاک اند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام