۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵

یک شرکت ایرانی در صدر ارائه کنندگان راهکارهای امنیت اطلاعات قرار گرفت

ایتنا - ایدکو در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ نیز مورد تقدیر قرارگرفته بود.


شرکت ایرانی ایدکو به‌عنوان برترین عرضه‌کننده راهکارهای کسپرسکی در ایران و خاورمیانه مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی ایدکو، این شرکت که پیش از این نیز در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ مورد تقدیر قرارگرفته بود در سال ۲۰۱۵ نیز به‌عنوان برترین ارائه کننده راهکارهای حفظ امنیت اطلاعات میان نمایندگان کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا قرارگرفت.

این گزارش می‌افزاید، سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو، با اشاره به سوابق درخشان شرکت در ارائه جدیدترین و کامل‌ترین راهکارهای امنیت اطلاعات برای سازمان‌های ایرانی گفت: امسال نیز ما توانستیم به‌عنوان برترین ارائه کننده راهکارهای سازمانی کسپرسکی درخاورمانیه و شمال آفریقا برگزیده شویم.
به گفته وی، این شرکت پیش از نیز در سال ۲۰۱۲ در کنفرانس نمایندگان کسپرسکی در ایتالیا موفق به دریافت نشان برترین توزیع کننده آنلاین کسپرسکی در حوزهEmerging Market شده‌بود.

بقایی می‌افزاید تلاش‌های مستمر ایدکو در راه‌اندازی مرکز آموزش رسمی کسپرسکی در ایران، فعالیت در ارائه راهکارهای ویژه صنایع نفت و پتروشیمی‌ها در ایران و خاورمیانه و در کنار آنها ارائه پشتیبانی مناسب و مستمر به مشتریان باعث شده تا ایدکو به عنوان برترین همکار کسپرسکی انتخاب شود.

گفتنی است ایدکو برای نخستین بار در نمایشگاه الکامپ امسال که چندی پیش در تهران برگزار شد نیز به ارائه محصولی جدید از کسپرسکی در حوزه راهکارهای امنیتی حوزه بانکداری الکترونیکی و زیرساخت‌های حیاتی پرداخت که گزینه ارزشمندی در راستای ارتقای امنیت صنایع مهم کشور محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 40924
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام