۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹

رویکرد جدید اچ‌تی‌سی به‌سوی واقعیت مجازی

ایتنا- به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا رویکرد خود نسبت به واقعیت مجازی را تغییر داده و به سراغ تفکیک قوای خود در زمینه‌های مختلف تجاری برود.
رویکرد جدید اچ‌تی‌سی به‌سوی واقعیت مجازی


به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا رویکرد خود نسبت به واقعیت مجازی را تغییر داده و به سراغ تفکیک قوای خود در زمینه‌های مختلف تجاری برود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شایعات اخیر درباره کمپانی اچ‌تی‌سی حاکی از این است که این کمپانی برنامه دارد تا کسب و کار مربوط به فناوری واقعیت مجازی خود را ملغی کرده و برای تقویت کسب و کارش در این زمینه، این بخش را به کمپانی مستقلی تبدیل کند.

با این وجود کمپانی اچ‌تی‌سی در بیانیه‌ای این شایعات را نادرست خوانده و در این باره بیان کرده است که برای ایجاد حد اکثر سود برای سهامداران خود، منابع بیش تری را به بخش کسب و کار مربوط به فناوری واقعیت مجازی خود اختصاص خواهد داد.

 

علاوه بر این مسئولان شرکت اچ‌تی‌سی بیان کرده‌اند که در ۲۹ ماه فوریه پیش‌فروش عینک واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو (Vive) را به‌صورت رسمی آغاز خواهند کرد. با این حال قیمت این دستگاه واقعیت مجازی هنوز به‌صورت دقیق مشخص نشده است.

با توجه به حجم رقابت در بازار واقعیت مجازی می‌توان انتظار داشت که پس از استانداردسازی اولیه این دستگاه‌ها و عرضه موج نخست این سیستم‌ها، شرکت‌های زیادی با ورشکستگی روبرو شوند.
 
کد مطلب: 40805
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام