۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵

خیز گوگل برای کسب درآمد از آیفون

ایتنا- گوگل بر مبنای تعداد موارد نمایش تبلیغات در زمان جستجوی کاربران و کلیک بر روی آنها مبالغی را از آگهی‌دهندگان دریافت می‌کند.
خیز گوگل برای کسب درآمد از آیفون


انتشار آگهی‌های تبلیغاتی یکی از روش‌های مهم گوگل برای کسب درآمد است و حال این شرکت به فکر افتاده تا از کاربران اپل هم کسب درآمد کند.


به گزارش ایتنا از فارس، گوگل برای گسترش دامنه ارائه خدمات AdWords خود یک برنامه همراه رسمی برای کاربران سیستم‌عامل iOS اپل طراحی کرده است.

AdWords به آگهی‌دهندگان امکان می‌دهد تا کلمات کلیدی که دوست دارند در صورت جستجویشان در گوگل منجر به نمایش تبلیغات آنان شود را مشخص کنند.

حالا نسخه جدید برنامه AdWords برای سیستم‌عامل iOS هم در دسترس علاقمندان قرار گرفته و همه افرادی که قبلا در آن حساب کاربری داشتند می‌توانند از خدمات مذکور استفاده کنند.

AdWords برای iOS به شما امکان می‌دهد عملکرد تبلیغات خود را بر مبنای معیارهایی همچون تعداد کلیک‌ها مورد بررسی قرار دهید و در صورت لزوم بودجه اختصاص یافته به تبلیغات را هم به روز کنید.

از این طریق حتی می‌توان اطلاعات مربوط به صورت حساب‌ها را دریافت و از یک متخصص گوگل برای پشتیبانی کمک گرفت.

برنامه همراه جدید با آیفون، آیپاد تاچ و آیپد مجهز به iOS 7.0 یا نسخه‌های بالاتر سازگار است و البته صرفا برای کاربران فعلی AdWords قابل استفاده است.
کد مطلب: 40788
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام