۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹

خبرهای تازه از هدست واقعیت مجازی اچ.تی.سی

ایتنا- اچ.تی.سی قصد دارد توانایی‌های هدست واقعیت مجازی خود را با عرضه بازی‌های جدید بیشتر در معرض دید قرار دهد.
خبرهای تازه از هدست واقعیت مجازی اچ.تی.سی


در حالی که قرار است به زودی از نمونه آزمایشی هدست Vive شرکت اچ.تی.سی در تایوان رونمایی شود خبرهای تازه‌ای در مورد آن منتشر شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، اچ.تی.سی مجموعه بازی‌هایی را که با این هدست سازگاری دارند منتشر کرده و قصد دارد توانایی‌های Vive را از این طریق در معرض دید همگان قرار دهد.

قرار است نسخه سازگار با رایانه‌های شخصی Vive در ماه آوریل روانه بازار شود، اما هنوز قیمت نهایی این محصول و همین‌طور هزینه خرید هر یک از این بازی‌ها اعلام نشده است.

مساله اصلی نهای نشدن سخت‌افزارهایی است که قرار است بر روی Vive مورد استفاده قرار بگیرند.


اچ.تی.سی در این زمینه باید با شرکت‌هایی همچون فیس‌بوک که Oculus VR را تولید کرده و همین‌طور سامسونگ که Gear VR را تولید کرده رقابت کند.

برخی توسعه‌دهندگان که بازی‌های مذکور را به طور آزمایشی اجرا کرده‌اند از کیفیت اکثر آنها اظهار رضایت کرده و می‌گویند طراحی آنها در حد طراحی بازی‌های ویدئویی کنسول‌های بازی مشهور است.

آنان می‌گویند احتمالا قیمت هر یک از این بازی‌ها حدود ۳۰ دلار خواهد بود تا رقابت آنها بازی‌های کنسول‌های سونی و مایکروسافت ممکن باشد.

یکی از بازی‌های جالب این مجموعه Elite: Dangerous است که در قالب آن کاربر به راننده یک وسیله نقلیه در سیاره‌ای صخره‌ای شکل مبدل می‌شود و در عین حال باید به دشمنانی که وی را تعقیب می‌کنند هم تیراندازی کند.

سه بعدی بودن این بازی که باعث می‌شود فرد خود را کاملا در محیط اطراف حس کند، اجرای آن را به تجربه‌ای هیجان‌انگیز مبدل می‌کند.
کد مطلب: 40760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام