۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲

فرار از ترافیک با نرم‌افزار ویز ساده‌تر شد

ایتنا- استفاده از خدماتی مانند نرم‌افزار ویز ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه کاربران جلوی مصرف بیش از حد سوخت را گرفته و میزان تصادفات رانندگی را هم کاهش خواهد داد.
فرار از ترافیک با نرم‌افزار ویز ساده‌تر شد


طراحان نرم‌افزار ناوبری Waze که به رانندگان برای دریافت اطلاعات ترافیکی و فرار از مسیرهای شلوغ و پررفت و آمد کمک می‌کند، از همکاری خود با چند شرکت دیگر در حوزه حمل و نقل خبر دادند.


به گزارش ایتنا از فارس، همکاری این شرکت متعلق به گوگل با Lyft موجب خواهد شد تا اطلاعات و امکانات جدیدی برای مسیریابی و هدایت رانندگان در مسیرهای شلوغ در دسترس آنها قرار بگیرد.

همچنین از همین طریق داده‌های بیشتری به سیستم نقشه خوانی Waze اضافه می‌شود تا این شرکت بتواند داده‌های خود را سریع‌تر و دقیق‌تر به روز کند و آنها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

این اطلاعات برای یافتن مسافران هم مسیر، پارک خودرو و حتی استفاده از خدمات تحویل غذا نیز در آمریکا و کشورهای دیگر قابل استفاده خواهد بود.

از جمله کشورهایی که از این نوع خدمات بهره‌مند می‌شوند می‌توان به انگلیس، اسپانیا، شیلی، پرو، مکزیک، کلمبیا و ... اشاره کرد.

استفاده از این نوع خدمات ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه کاربران جلوی مصرف بیش از حد سوخت را گرفته و میزان تصادفات رانندگی را هم کاهش خواهد داد. مجموع این داده‌ها در گذر زمان تجربه ارائه خدمات به کاربران را نیز ارتقا خواهد داد.
کد مطلب: 40712
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام