۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸

همراه اول امسال 7500 سایت وای.فای ایجاد می‌کند

ایتنا- مدیر‌عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: در نظر داریم با توسعه حدود ۷۵۰۰ سایت وای.فای آفلودینگ تا پایان سال، دسترسی مشترکان‌مان به خدمات وای.فای همراه اول را برقرار کنیم.
همراه اول امسال 7500 سایت وای.فای ایجاد می‌کند


وحید صدوقی درباره برنامه اپراتور اول ارتباطی برای ارائه خدمات وای.فای عمومی گفت: بیشتر تمرکز ما روی ارائه خدمات وای.فای آفلودینگ (Wifi Offloading) است و همانطور که قبلا هم گفته‌ایم در نظر داریم تا تعداد سایت‌های این بخش را به حدود ۷۵۰۰ تا پایان سال برسانیم.


وی عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از منازل دارای سرویس اینترنت پرسرعت هستند که از این بستر استفاده خواهیم کرد تا وای.فای همراه اول را به مشترکان ارائه دهیم.

البته این کار نیازمند طراحی سوئیچی یکپارچه برای مشترکان ثابت و سیار است تا از این طریق با تغییر مکان قابل شناسایی از طریق سیم‌کارت به صورت خودکار باشند.

مدیرعامل همراه اول درباره نحوه بکارگیری این تکنولوژی در اماکن عمومی پرتردد گفت: در فضاهای داخلی (زیرسقف) این اماکن مانند سالن‌های انتظار و ترانزیت ترمینال‌های مسافربری هوایی و زمینی پوشش را از طریق Smart Cellها برقرار می‌کنیم که در این زمینه هم برنامه‌های توسعه‌ای مشخصی داریم.

او افزود: اسمارت‌سِل‌ها بیشتر جهت تقویت پوشش Indoor به کار می‌رود و با توجه به شبکه گسترده‌ای که در کل کشور داریم، توسعه تکنولوژی‌های جدید را در نقاط و اماکن خاص طبق برنامه توسعه‌ای و اقتصادی پیش خواهیم برد.

منبع : تسنیم
کد مطلب: 40677
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام