۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸

مدیران ارشد توئیتر دسته جمعی استعفا دادند

ایتنا- پنج تن از مدیران ارشد توئیتر این شبکه اجتماعی را که بدنبال گسترش پایگاه کاربران خود است، ترک خواهند کرد.
مدیران ارشد توئیتر دسته جمعی استعفا دادند


جک دورسی مدیرعامل توئیتر تایید کرد که چهار تن از مدیران ارشد این شبکه در حال خروج از این شرکت هستند.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تلگراف، این بزرگ‌ترین تغییر مدیریتی در توئیتر از زمان بازگشت دورسی به سمت مدیریت این شبکه و تلاش برای احیای آن است.

کتی جاکوب استانتون مدیر رسانه‌ای، کوین ویل مدیر محصول، آلکس روتر رئیس بخش مهندسی و برایان اسکیپ شیپر مدیر منابع انسانی این شرکت همگی توئیتر را ترک خواهند کرد.

دورسی گزارشهای خبری ناقص در این زمینه را شایعه خواند و ضمن تقدیر از این چهار مدیر ارشد گفت که از اعلام خبر خروج آنها از توئیتر ناراحت است.

سهام توئیتر تقریبا از زمان بازگشت دورسی به این شرکت در سال گذشته تقریبا ۵۰ درصد افت کرده است و اکنون در بحبوحه نگرانی‌ها مبنی بر ناتوانی این شرکت برای ارتقای پایگاه کاربران، پایین تر از قیمت پیشنهادی اولیه معامله می‌شود.

همچنین جیسون تاف مسئول سرویس ویدئوی توئیتر نیز اعلام کرد که در حال ترک توئیتر و پیوستن به گوگل و کار روی پروژه واقعیت مجازی است. اما دورسی در توئیت خود به نام تاف اشاره نکرد.

منابع آگاه گفتند: توئیتر ممکن است امروز دوشنبه تغییرات بیشتری را در سطح مدیریتی از جمله استخدام یک مدیر بازاریابی جدید و همچنین دو عضو جدید در هیئت مدیره را اعلام کند.

دورسی گفت: در پی خروج مدیران این شرکت مسئولیت‌های آدام بین مدیر عملیاتی این شرکت بیشتر خواهد شد و آدام مسینگر مدیر بخش فنی نیز تیم مهندسی را مدیریت خواهد کرد.
کد مطلب: 40667
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام