۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
در همین بازار از نفس افتاده

ایسوس بیش از رقبا نوت‌بوک می‌فروشد

ایتنا- با وجودی‌که حجم وارادات و فروش نوت‌بوک کاهش چشم‌گیری یافته اما هنوز به حد صفر نرسیده است.
ایسوس بیش از رقبا نوت‌بوک می‌فروشد


گر چه این روزها بازار خرید و فروش کالاهای کامپیوتری و به ویژه نوت‌بوک بسیار بی‌رونق است، اما این به معنای این نیست که در شش ماه گذشته وضعیت بازار به همین منوال بوده است و تمام افرادی که به نوعی با بازار در ارتباط بوده‌اند بیکار ننشسته بودند.


حتی بررسی حجم واردات نوت‌بوک در ماه‌های گذشته نشان دهنده این امر است که بازار نوت‌بوک بدون مشتری نبوده و اگر چه حجم واردات و فروش نسبت به ماه‌های قبل در حد چشمگیری کاهش یافته است اما به حد صفر نرسیده است.

در هر صورت بر اساس گزارش‌های رسیده در ماه‌های گذشته در بازار نوت‌بوک معاملاتی هر چند محدود صورت گرفته و برخی از برندها نیز در این بین از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده‌اند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی باشگاه فعالان آی.سی.تی، در ماه‌های گذشته در بازار نوت‌بوک، ایسوس با کسب ۴۰.۳ درصد از سهم محبوبیت بازار نوت‌بوک در رتبه نخست قرار دارد.

به گفته فعالان بازار علت این محبوبیت زیاد تنوع بالای قیمت و مدل و گستردگی خدمات پس از فروش است.

پس از ایسوس نیز برند لنوو با کسب ۲۸.۹ درصد دومین برند محبوب بازار نوت‌بوک بوده است.

این گزارش می‌افزاید که ایسر با کسب ۱۲.۱ درصد، سومین برند محبوب بازار نوت‌بوک بوده است. بر اساس اعلام فعالان بازار محبوبیت این برند به علت عرضه نوت‌بوک‌های خوش قیمت با قابلیت‌های فنی مطلوب بوده است.

در هر حال اچ.پی با کسب ۸.۶ درصد چهارمین برند محبوب بازار نوت‌بوک ایران است. در رتبه بعدی هم دل با کسب ۵.۵ درصد ایستاده است. سایر برندها نیز سهم محبوبیتی در حدود ۴.۳ درصد داشتند.

منبع : فناوران اطلاعات
کد مطلب: 40662
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام