۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳

تصاویر منتشر شده در اینترنت، آیفون ۷ نیستند

ایتنا- به‌تازگی تصاویر زیادی درباره محصول جدید و احتمالی اپل به رسانه‌ها راه یافته است که موجب ایجاد موجی از شایعات شده است ولی منابع معتبر، این شایعات را رد کرده و معتقدند هنوز تا رسیدن آیفون 7 زمان زیادی باید به انتظار نشست.
تصاویر منتشر شده در اینترنت، آیفون ۷ نیستند


به‌تازگی تصاویر زیادی درباره محصول جدید و احتمالی اپل به رسانه‌ها راه یافته است که موجب ایجاد موجی از شایعات شده است ولی منابع معتبر، این شایعات را رد کرده و معتقدند هنوز تا رسیدن آیفون ۷ زمان زیادی باید به انتظار نشست.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، امسال نیز بازار شایعه‌سازی‌ها درباره کمپانی اپل و تولیدات آن مانند سال‌های گذشته گرم شده است.

در این هفته شایعاتی منتشر شد که حاکی از این بود که اپل هم‌اکنون بر روی آیفون 6c با صفحه نمایشی ۴ اینچی کار می‌کند. بااین‌حال منابع خبری موثق این شایعات را رد کرده‌اند.
در مقابل بسیاری از منابع خبری بیان کرده‌اند که شایعاتی که درباره این آیفون بیان شده است درواقع نسخه به‌روزرسانی شده آیفون 5s است که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد.

همچنین هنوز هیچ نشانه‌ای درباره شکل ظاهری آیفون ۷ نیز وجود ندارد. برای مثال هنوز هم درباره وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی نمی‌توان با اطمینان سخن گفت. این منابع همچنین بیان کرده‌اند که به‌احتمال‌زیاد (و بازهم نه صد در صد) نام این تلفن همراه هوشمند جدید اپل آیفون 5se باشد.

 

لازم به ذکر است که se به "special edition" یا نسخه مخصوص اشاره دارد و به‌احتمال‌زیاد شباهت‌های زیادی به آیفون 5s خواهد داشت اما ازنظر مشخصات داخلی و نرم‌افزار به آیفون ۶ یا 6s بیشتر شبیه است.

برای مثال، لبه‌های گود 5s در این گوشی ممکن است با شیشه مقعر موجود در آیفون ۶ جایگزین شود و دوربین عقب آن به ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو آن به ۱.۲ مگاپیسل به‌روزرسانی شود.

این گوشی همچنین از پانورامای گسترده، بزرگنمایی خودکار برای ضبط ویدیو، چیپ‌های A۸ و M۸ موجود در آیفون ۶ و همچنین فناوری NFC پشتیبانی می‌کند؛ و در رنگ‌های خاکستری و صورتی طلایی یا رز گلد ارائه خواهد شد.
 
کد مطلب: 40641
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام