۰
plusresetminus
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶

گوگل به صفحه وضعیت آب و هوا در گوشی‌های هوشمند اندرویدی رنگ تازه‌ای بخشید

ایتنا- به نظر می‌رسد گوگل در نظر دارد به صفحه وضعیت آب و هوا در گوشی‌های هوشمند اندرویدی رنگ تازه‌ای ببخشد.
گوگل به صفحه وضعیت آب و هوا در گوشی‌های هوشمند اندرویدی رنگ تازه‌ای بخشید


بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی توسعه‌دهندگان داخلی گوگل، این شرکت در نظر دارد به اپلیکیشن آب و هوای پیش‌فرض پلتفرم اندروید را با یک به‌روزرسانی رنگ تازه‌ای ببخشد. هرچند روند توسعه این برنامه مراحل پایانی خود را سپری می‌کند، با این حال از هم‌اکنون می‌توانید به واسطه برنامه beta channel، آن را دریافت و استفاده نمایید.

در سیستم نمایش جدید وضعیت آب و هوا در گوشی‌های هوشمند اندرویدی، هنگامی که از طریق google Now یا موتور جستجوگر این شرکت عبارت “weather” را تایپ نمایید، نه تنها به صفحه‌ای جذاب با رنگ‌بندی غنی منتقل خواهید شد، بلکه بیشتر از هر زمان دیگر اطلاعاتی در رابطه با وضیعت جوی محل زندگی خود خواهید یافت.




بدین ترتیب در صفحه جدید این سرویس، وضعیت لحظه‌ای آب و هوا، شاخص UV، وضعیت جوی طی ده روز آینده و احتمال بارش در این بازه زمانی علاوه بر ساعت طلوع و غروب خورشید بر اساس موقعیت جغرافیایی فرد نشان داده خواهد شد.

گوگل حتی در نظر دارد امکان نشانه‌گذاری محل‌های مورد علاقه را برای کاربران امکان‌پذیر کند تا در رجوع مجدد با یک کلیک بتوانند از وضعیت‌ جوی آن ناحیه اطلاع یابند.

اپلیکیشن جدید وضعیت آب و هوای گوش‌های اندرویدی هم‌اکنون با نسخه v۵.۸.۵۰.۱۹ قابل دریافت هست، با این حال اگر نتوانستید به‌روزرسانی را به صورت مستقیم دریافت نمایید، بدون شک این لینک کمکتان خواهد کرد.

منبع: فارنت
کد مطلب: 40609
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام