۰
plusresetminus
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸

بلوکه شدن 780 میلیون آگهی بد گوگل در سال 2015

ایتنا- گوگل از بلوکه شدن بیش از 780 میلیون آگهی تبلیغاتی که با سیاست‌هایش منافات داشت، خبر داد.
بلوکه شدن 780 میلیون آگهی بد گوگل در سال 2015


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وی.تری، گوگل می‌گوید سیاست‌های خاصی برای نمایش آگهی‌های آنلاین دارد و بر روی فناوری‌های پیچیده‌ای سرمایه گذاری کرده تا بتواند با تبلیغات آنلاین بد مقابله کند. این شرکت به همین منظور گروهی متشکل از بیش از هزار نفر را هم در نقاط مختلف جهان به خدمت گرفته است.


گوگل می گوید تعداد آگهی‌های بد بلوکه شده توسط این شرکت طی سال های متمادی افزایش یافته و این امر ناشی از اعمال سیاست های حفاظتی و کنترلی پیشرفته تر است. معمولا از آگهی‌های بد برای آلوده کردن رایانه‌های کاربران به بدافزارهای گوناگون و همین طور اجرای حملات فریبنده پیشینگ سوءاستفاده می شود.

شناسایی تبلیغات بد از طریق الگوریتم‌های پیچیده رایانه‌ای و همین طور گزارش‌های کاربران صورت می‌گیرد. گوگل و شرکت مادر تخصصی آن آلفابت می‌گوید با توجه به اینکه بخش اعظم درآمدهای گوگل از تبلیغات آنلاین به دست می آید در سال گذشته نزدیک به هفت هزار وب سایت آلوده برای مقابله با حملات پیشینگ بلوکه شدند.

همچنین سی هزار وب سایت که حاوی تبلیغات گمراه کننده کاهش وزن بودند بلوکه شدند و بیش از ۱۲.۵ میلیون آگهی ناقض سیاست های دارویی گوگل هم از دسترس خارج شدند. تبلیغات ده هزار وب سایت که محصولات تقلبی می فروختند هم دیگر از طریق گوگل نمایش داده نشد.

توقف نمایش تبلیغات آلوده و گمراه کننده از طریق بیش از ۲۵ هزار برنامه همراه هم از جمله دیگر فعالیت های به عمل آمده در این زمینه بوده است.
کد مطلب: 40607
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام