۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱

نیاز به ویندوز ۱۰ برای استفاده ۱۰۰درصد از توان پردازنده

ایتنا- به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که برنامه‌ریزی ویژه‌ای را انجام داده است تا تنها با کمک آخرین نسخه سیستم عامل این شرکت بتوان به تمامی‌توانایی پردازنده‌ها دست پیدا کرد.
نیاز به ویندوز ۱۰ برای استفاده ۱۰۰درصد از توان پردازنده


به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که برنامه‌ریزی ویژه‌ای را انجام داده است تا تنها با کمک آخرین نسخه سیستم عامل این شرکت بتوان به تمامی‌توانایی پردازنده‌ها دست پیدا کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، اگر فکر می‌کنید که دورانی که باید برای هم‌خوانی پردازنده و سیستم عامل خود دقت زیادی به خرج می‌دادید به سر رسیده است، باید به شما بگوییم که در اشتباه هستید.

به‌تازگی اخباری در شبکه اینترنت منتشر شده است که شاید برای بسیاری از هواداران فناوری‌های روز جهان، هیجان‌انگیز به نظر برسد ولی به‌طور حتم برای کاربران عمومی کامپیوتر، ناامید کننده خواهد بود.

این خبر حاکی از آن است که به‌زودی پردازنده‌های نسل جدید برای بهره‌گیری از تمام توان اجرایی و مزایای خود، نیاز به استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ خواهند داشت.

 

این موضوع از یک‌ سو می‌تواند بسیار مفید باشد زیرا کاربران را به استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل تشویق کرده و در نتیجه موجب استفاده بیش‌تر از مزایای امنیتی ویندوز خواهد شد. در نقطه مقابل می‌توان گفت که بسیاری از افراد مجبور به تغییر سیستم عامل خود خواهند شد درحالی‌که هدف اصلی آن‌ها تنها بهبود سخت‌افزار دستگاه خود بوده است.

البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی این امر به‌صورت کامل اجرایی خواهد شد و باید منتظر ماند تا راهکاری برای رفع این موضوع پیشنهاد شود، در غیر این صورت ممکن است مایکروسافت با مشکلاتی در زمینه دیدگاه عمومی روبرو شود که البته چندان با اقداماتی که به این امر منتهی شده است بیگانه نیست.
 
کد مطلب: 40552
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
مایکروسافت دیگه شورشو درآورده... کاش میشد تمام مردم جهان مایکروسافتو بایکوت کنند تا چنین شرکت های گردن کلفتی یاد بگیرند که به حقوق مصرف کننده احترام بذارن.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام