۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳

خدمات گوگل روی نرم‌افزارهای سازمانی Kronos

ایتنا - کاربرانی که تاکنون خدمات Kronos را مورد استفاده قرار می‌دادند، از این پس بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی می‌توانند سرویس‌های گوگل را هم استفاده کنند.
خدمات گوگل روی نرم‌افزارهای سازمانی Kronos


کسب و کارهای کوچک که نرم‌افزار مدیریت فضای کاری Kronos را مورد استفاده قرار می‌دهند، به زودی می‌توانند ابزارهای کاربردی گوگل را هم در اختیار بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، دو شرکت گوگل و Kronos همکاری‌هایی را با یکدیگر آغاز کردند تا به موجب آن ابزارهای Google Apps for Work و Kronos Workforce Ready برای کسب و کارهای کوچک با یکدیگر ادغام شوند.

شرکت Kronos با اعلام این خبر توضیح داد همکاری‌های جدید برای سازمان‌های کوچک و متوسط (SMB) مزایای فراوانی به همراه دارد و دسترسی کامل به خدمات سازمانی گوگل را فراهم می‌کند.

به عنوان مثال کاربرانی که تاکنون خدمات Kronos را مورد استفاده قرار می‌دادند، از این پس بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی می‌توانند سرویس Google Calendar را در اختیار بگیرند و برای فعالیت‌های کاری روزمره خود برنامه‌ریزی کنند.

 

این ابزار گوگل می‌توانند در خدمات Kronos Workforce Ready به صورت خودکار به کار گرفته شود و در قالب یک تقویم الکترونیکی شخصی خدمات خود را ارائه دهد.

شرکت گوگل در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که در آینده نزدیک همکاری‌های بیشتری را با خدمات و نرم‌افزارهای سازمانی Kronos انجام خواهد داد.
 
کد مطلب: 40393
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام