۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۵

ویندوز ۱۰ به دنبال جذب تعداد بیشتری از کاربران سازمانی

ایتنا - مایکروسافت برای گروه محدودی از کربران ابزار ویژه‌ای را با نام Get Windows 10 عرضه کرد.
ویندوز ۱۰ به دنبال جذب تعداد بیشتری از کاربران سازمانی


این روزها سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت در آستانه شش ماهگی خود به سر می‌برد و شرکت سازنده در تلاش است این محصول را برای تعداد بیشتری از کاربران سازمانی عرضه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، مایکروسافت برای گروه محدودی از کربران ابزار ویژه‌ای را با نام Get Windows 10 عرضه کرده است که به کاربران سازمانی امکان می‌دهد به راحتی از سیستم‌های عامل Windows 7 Pro و Windows 8.1 Pro بتوانند وارد ویندوز ۱۰ شوند.

این تغییر در سیاست‌های مایکروسافت تنها روی دستگاه‌هایی تاثیر می‌گذارد که به سیستم Active Directory پیوسته باشند و بتوانند به‌روزرسانی‌های مستمر مایکروسافت را از سرویس Windows Update در اختیار بگیرند.

کاربران سازمانی که در این سیستم عضویت دارند، به زودی ابزار به‌روزرسان Get Windows 10 را در اختیار خواهند گرفت تا بتوانند به صورت رایگان سیستم عامل خود را ارتقاء دهند.

 

این افراد که در منزل یا محل کار خود رایانه شخصی ویندوزی دارند، یک پیام ساده ر به صورت خودکار دریافت می‌کنند و در صورت کلیک روی آن می‌توانند به صورت رایگان وارد سیستم به‌روزرسانی مایکروسافت شوند.

کارمندان سازمان‌های کوچک و متوسط (SMB) و افرادی که از پیام‌های به‌روزرسانی مستمر مایکروسافت خسته شده‌اند، می‌توانند با مراجعه مستقیم به سایت اینترنتی این شرکت ابزار Get Windows ۱۰ را در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 40388
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام