۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۹

حافظه ۶۴ ترابایتی برای سازمان‌های کوچک عرضه شد

ایتنا - اگر این حافظه جدید در سیستم هشت لایه مذکور مستقر شود، در نهایت می‌تواند 64 ترابایت اطلاعات را در یک سیستم واحد ذخیره کند.
حافظه ۶۴ ترابایتی برای سازمان‌های کوچک عرضه شد


شرکت Seagate سری هارددیسک‌های Network-Attached Storage یا NAS خود را گسترش داد و در آخرین اقدام یک سیستم ویژه برای سازمان‌ها عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت روز گذشته حافظه ۸ ترابایتی خود را برای سازمان‌های کوچک، ادارات خانگی و متخصصان رشته‌های مختلف عرضه کرد.

شرکت Seagate که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیای آمریکا واقع شده است توضیح داد حافظه جدید NAS HDD قرار است جایگزین هارددیسک‌های ۳.۵ اینچی شود و در عوض یک سیستم هشت لایه برای ذخیره‌سازی اطلاعات با ظرفیت بالا را در اختیار بگیرد.

اگر این حافظه جدید در سیستم هشت لایه مذکور مستقر شود، در نهایت می‌تواند ۶۴ ترابایت اطلاعات را در یک سیستم واحد ذخیره کند. این حجم حافظه اطلاعاتی برای سازمان‌های کوچک بسیار مفید است و البته Seagate می‌کوشد آن را با ظرفیت‌های بالاتر برای دیگر سازمان‌ها هم عرضه کند.

 

شرکت Seagate همچنین اعلام کرد حافظه‌های NAS قیمت بسیار ارزانی دارند، کارایی آسانی دارند، برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند، ضدضربه ساخته شده‌اند، در قالب حافظه‌های چندرسانه‌ای به کار می‌روند، برای آرشیو داده‌ها استفاده می‌شوند، سیستم مناسب برای به اشتراک گذاری فایل‌ها هستند و می‌توانند در سیستم‌های مجازی‌سازی هم کاربرد داشته باشند.
 
کد مطلب: 40385
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام