کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکانات نسخه جدید تلگرام +لینک به روزرسانی

19 دی 1394 ساعت 16:14

ایتنا- ورژن جدید تلگرام ویژگی‌های جذابی دارد!




شاید یکی از ایراداتی که می‌شد به ورژن‌های قبلی وارد کرد، کم بودن قابلیت‌های مدیا بود. حال در آخرین ورژن، بخش‌هایی چون GIF، ربات wiki، ربات vid و ربات بینگ افزوده شده‌اند.


تلگرام (Telegram)، یک سرویس پیام‌رسانی رایگان است که همچون واتس‌آپ کاربران بی‌شماری دارد. این اپلیکیشن با تمرکز بر امنیت و پیام‌های خصوصی ارائه شده است.

بعد از کندی و اختلال در وایبر، اغلب ما با تلگرام آشنا شدیم. شرکت سازنده بنا به خواست کاربرانش روز به روز بر امکاناتش می‌افزاید و به همین دلیل یوزرها نیز به آن وفادارند.

حال، در جدیدترین قدم، تلگرام نسخه ۳.۴.۰ را نیز عرضه کرده است که در آن ویژگی‌های جدید و جذابی دیده می‌شود. در تازه‌ترین نسخه عرضه شده تلگرام (۳.۴.۰) این شرکت قابلیت‌های جالبی افزوده که حال، به این تغییرات می‌پردازیم.

تلگرام به‌روز شد
۱- افزوده شدن gif و چند قابلیت دیگر به تلگرام
شاید یکی از ایراداتی که می‌شد به ورژن‌های قبلی وارد کرد، کم بودن قابلیت‌های مدیا بود.

حال در آخرین ورژن، بخش‌هایی چون GIF، ربات wiki، ربات vid و ربات بینگ افزوده شده‌اند. به وسیله‌ اولی، شما قادر به جستجوی تصاویر متحرک هستید و در سه مورد بعد نیز به ترتیب به ویکی‌پدیا، یوتیوب و بینگ دسترسی خواهید داشت.

برای استفاده از قابلیت‌های فوق تنها کافیست که قبل از هرکدام یک @ اضافه کنید و سپس کلمه‌ مورد نظر خود را بنویسید؛ با این کار به اطلاعات مورد نظر دست خواهید یافت.

۲- قابلیت مدیریت حافظه کش
یکی از اصلی‌ترین مشکلات مسنجرها، عدم دسترسی کاربر به مدیریت حافظه کش است که در آخرین ورژن تلگرام این مشکل نیز رفع شده است و شما می‌توانید فضای اشغال شده توسط محتواهای مختلف را پاک کنید.

۳- سریع‌تر شدن برنامه و دسترسی بیشتر به تنظیمات
در نسخه‌های پیشین تلگرام، برخی از مواردی همچون تصاویر، قابلیت دانلود به صورت خودکار را داشتند اما در آخرین ورژن، این قابلیت گسترش یافته و به تصاویر محدود نمی‌شود. شما قادر خواهید بود در بخش تنظیمات، قابلیت دانلود خودکار را برای تمام فایل‌ها، فعال کنید.

در کنار این، سرعت برنامه بسیار بالاتر رفته است و شاهد کرش در برنامه نیستیم. همچنین بهبود در عملکرد برنامه و بازطراحی برخی از بخش‌ها از دیگر ویژگی این به‌روزرسانی است.

✅لینک به روز رسانی برای اندروید
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger

✅لینک به روز رسانی برای IOS :
https://itunes.apple.com/app/telegram-messenger/id686449807

✅لینک به روز رسانی برای ویندوز فون :
https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/telegram-messenger/9wzdncrdzhs۰

 


کد مطلب: 40271

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40271/امکانات-نسخه-جدید-تلگرام-لینک-روزرسانی

ايتنا
  https://www.itna.ir