کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخابات الکترونیکی در 9 کلانشهر

خبرگزاری ايسنا , 19 دی 1394 ساعت 11:09

ایتنا- با اضافه شدن ۷۰۰ کیلومتر فیبرنوری، عقب‌ماندگی‌های زیرساختی کشور در زمینه ارتباطات جبران شده است.




معاون حقوقی، امور مجلس و دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت‌های دولت الکترونیک در کشور فراهم و بستر برای برگزاری انتخابات الکترونیک در ۹ کلانشهر فراهم شده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، مرتضی براری با بیان اینکه علاوه بر ۹ کلانشهر کشور، در برخی از شعب نیز انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: با اضافه شدن ۷۰۰ کیلومتر فیبرنوری، عقب‌ماندگی‌های زیرساختی کشور در زمینه ارتباطات جبران شده اما سرعت مطالبات مردم بیشتر از سرعت فعالیت‌های دست‌اندرکاران وزارتخانه است.

او بر لزوم توسعه خدمات الکترونیک تاکید و یکی از حوزه‌هایی که باید این نوع خدمات در آن گسترش یابد را حوزه سلامت عنوان کرد.

او لزوم تسریع در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را از ضرورت‌ها توصیف و اضافه کرد: براساس آمارها، استان فارس با بیش از ۴ میلیون مشترک انواع اپراتورهای ارتباطی، در بازار اقتصاد ارتباطات از سهم ۹ هزار میلیارد تومانی فقط ۲ هزار میلیارد تومان را جذب کرده است.

براری معتقد است که فعال بودن ۵ میلیون سیم‌کارت تلفن همراه در فارس نشان‌دهنده توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این استان است و تداوم توسعه زیرساخت‌ها می‌توان فارس را به‌عنوان یکی از قطب‌های آی‌.تی کشور مطرح کند.


کد مطلب: 40242

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40242/انتخابات-الکترونیکی-9-کلانشهر

ايتنا
  https://www.itna.ir