۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶

اتصال خودروهای خودران به خدمات ابری مایکروسافت و نرم‌افزار پاورپوینت

ایتنا - مایکروسافت برنامه‌هایی را ترتیب داده است تا به موجب آن خودروهای بدون سرنشین به سرور پردازش ابری Azure متصل شوند.
اتصال خودروهای خودران به خدمات ابری مایکروسافت و نرم‌افزار پاورپوینت


مایکروسافت امیدوار است کاربران جهانی در اتومبیل خود، برای پاسخگویی به ایمیل و برای برنامه‌ریزی قرارهای ملاقات از نرم‌افزار Office 365 استفاده کنند و برای محقق شدن این هدف سرمایه‌گذاری‌های فراوانی انجام می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت بر این باور است که نرم‌افزار PowerPoint می‌تواند در خودروهای خودران مورد استفاده قرار بگیرد و بخش اعظم فعالیت‌های آن را به تنهایی انجام دهد.

شرکت مایکروسافت همچنین برنامه‌هایی را ترتیب داده است تا به موجب آن خودروهای بدون سرنشین به سرور پردازش ابری Azure متصل شوند و خدمات مورد نیاز خود را از این طریق در اختیار بگیرند.

مایکروسافت در این زمینه استراتژی‌های ویژه در نظر گرفته است تا یکی از ارکان اصلی صنعت جهانی خودروهای خودران باشد و در این زمینه پلتفرم‌ پردازش ابری خود را به عنوان مرکز ارائه خدمات کاربردی در صنعت خودرو آماده می‌کند.

 

غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد در نمایشگاه CES 2016 استراتژی‌های نرم‌افزاری خود برای صنعت جهانی خودروهای بدون سرنشین را در معرض دید عموم قرار دهد و در این زمینه همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت خودروسازی فورد و پلتفرم نرم‌افزاری SYNC آن انجام داده است.

لازم به ذکر است که به جز مایکروسافت دیگر شرکت‌های بزرگ هم در این زمینه گام برداشته‌اند و به عنوان مثال شرکت اپل با سیستم CarPlay و شرکت گوگل با خدمات ویژه اندروید برای اتومبیل‌ها فعالیت می‌کنند.
 
کد مطلب: 40198
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام