۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰

باریک‌ترین لپ‌تاپ قابل تبدیل جهان ساخته شد

ایتنا- شرکت لنوو اعلام کرده که محصول جدیدش باریک‌ترین لپ‌تاپ قابل تبدیل در جهان است که تنها 12.7 میلیمتر ضخامت و 998 گرم وزن دارد.
باریک‌ترین لپ‌تاپ قابل تبدیل جهان ساخته شد


به تازگی لپ‌تاپی ساخته شده که می‌توان آن را در زمره منحصربفردترین سیستم‌های همراه در دنیا به شمار آورد.


به گزارش ایتنا از مهر، این لپ‌تاپ که Yoga 900S نام دارد توسط شرکت لنوو ساخته شده و یکی از نخستین لپ‌تاپ‌هایی در جهان محسوب می‌شود که به ویندوز 10 مجهز است.

استفاده از فیبر کربن در پوسته این محصول آن را در زمره یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های نوظهور دنیا قرار داده به طوریکه توجه اصلی کارشناسان در این نوآوری عمدتا معطوف به وزن کم آن است.

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به عمر بالای باتری و ذخیره‌سازی انبوهی از اطلاعات اشاره کرد، حال آنکه مصرف انرژی آن در حد بسیار پایینی است.


نمایشگر این محصول جدید از نوع تاشو به پشت بوده تا بدین ترتیب کارایی آن بیشتر شود.

در عین حال امکان استفاده از این لپ‌تاپ به عنوان تبلتی که صفحه کلید در زیر آن قفل شده وجود دارد. این قابلیت صرفا به واسطه وزن کم و باریکی این محصول شکل گرفته است.

شرکت لنوو اعلام کرده که این محصول جدید باریک‌ترین لپ‌تاپ قابل تبدیل در جهان است که تنها 12.7 میلیمتر ضخامت و 998 گرم وزن دارد.

این بدان معناست که مهندسان لنوو محصولی ارائه کرده‌اند که در مقایسه با نسخه قبلی که تنها سه ماه پیش به دنیا معرفی شد 15 درصد باریکتر و 11 درصد سبک‌تر است.

این شرکت اعلام کرده که در صورت استفاده عادی از این محصول، باتری آن تا 10.5 ساعت دوام خواهد داشت و این درحالی است که این رقم برای نسخه قبلی یعنی Yoga 900 حدود 9 ساعت بود.

استفاده از نسل دوم پردازنده Intel Core M7 و حافظه RAM هشت گیگابایتی و حافظه SSD 512 گیگابایتی از دیگر ویژگیهای این محصول به شمار می آید.

این لپ تاپ از نوع 12.5 اینچی بوده و نمایشگر آن وضوح 2560 در 1440 پیکسلی دارد.

پیش بینی می شود Yoga 900S سر و صدای زیادی در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی CES ایجاد کند. این نمایشگاه از فردا (چهارشنبه 16 دی) در لاس وگاس آمریکا آغاز به کار می‌کند.
کد مطلب: 40182
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام