۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

۷۳ درصد اپلیکیشن‌های سازمانی جهان مبتنی بر iOS

ایتنا - در بررسی‌های مشخص شد 26.5 درصد اپلیکیشن‌های سازمانی جهان مبتنی بر سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرند.
۷۳ درصد اپلیکیشن‌های سازمانی جهان مبتنی بر iOS


شرکت مدیریت ابزارهای موبایلی Apperian بر اساس یک بررسی جدید اعلام کرد ۷۳ درصد اپلیکیشن‌های موبایلی که به صورت تخصصی در سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای سیستم عامل iOS ساخته می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی‌آی‌او، در بررسی‌های این مرکز مشخص شد ۲۶.۵ درصد اپلیکیشن‌های سازمانی جهان مبتنی بر سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرند و ۰.۳ درصد آنها هم برای ویندوز ساخته می‌شوند.

این مرکز برای به دست آوردن نتایج مذکور بیش از ۲ میلیون ابزار موبایلی نصب شده روی دستگاه‌های موبایلی کاربران سازمانی جهان را بررسی کرد و در پایان مشخص شد سیستم عامل iOS در آمریکای شمالی بیشترین محبوبیت را برای کاربران سازمانی دارد و در مقابل اندرید برای کاربران سازمانی اروپا و آسیا محبوب‌تر است.

در گزارش نهایی مرکز Apperian گفته شد بازار دستگاه‌های موبایلی سازمانی جهان در اختیار اندروید است و به طور دقیق‌تر می‌توان گفت تنها ۱۳.۵ درصد از دستگاه‌های موبایلی که توسط کاربران سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند را اپل ساخته است.

 

در این بررسی‌ها مشخص شد اپلیکیشن‌های مخصوص فروش و بازاریابی بیشترین محبوبیت را بین کاربران جهانی دارند و پس از آن ابزارهای موبایلی مخصوص به بخش‌های خدماتی و منابع انسانی بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در صنایع بزرگ بخش‌های IT و مراکز مشاوره‌ای بیش از دیگر قسمت‌ها ابزارهای موبایلی را در جریان فعالیت‌های روزمره خود مورد استفاده قرار می‌دهند.
 
کد مطلب: 40145
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام