۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴

اختلالات فنی تلگرام رفع شد

هنوز برخی کشورها مشکل دارند
ایتنا- با رفع نقص فنی روی سرورهای تلگرام، اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان مجدداً در ایران به حالت عادی بازگشت.
اختلالات فنی تلگرام رفع شد


اختلالات فنی که در تعطیلات سال نوی میلادی رخ داد، از امروز صبح شنبه در ایران مانیتور شد و کاربران مطابق معمول خیال کردند این اختلالات با فیلتر شدن احتمالی مرتبط باشد که نقشه‌های آنلاین بین‌المللی این موضوع را رد کرد.{لینک}


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، به گفته کارشناسان ازکارافتادن سرورهای اروپایی به دلیل نقص فنی دلیل مشاهده اختلالات دیروز توسط کاربران ایرانی بود که تا ساعت حدود ۱۳:۴۵ دقیقه بعدازظهر ادامه داشت تا اینکه مجدداً اوضاع به حالت عادی بازگشت.

هرچند برخی همچنان از کندی شکایت دارند اما ترافیک در حالت بازگشت به حالت عادی است.

گفته می‌شود کاربران از اتصال همکار کناری خود و عدم اتصال خود شکوه داشتند که این موضوع نشان می‌دهد که سرورها با پر شدن ظرفیت ، کانکشن جدید را پذیرا نبودند و اگر کاربری دیسس-کانکت می‌شد، نفری که در صف اتصال بود، وصل می‌شد.

در لحظه انتشار خبر ضمن در دسترس نبودن مدیران تلگرام بدلیل تعطیلات سال نو، همچنان برخی کشورها مانند بلغارستان در اروپای شرقی و استرالیا با مشکل اتصال روبرو هستند.
کد مطلب: 40125
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
غیر از این هم انتظار نمی رفت ، هر چند که رفع مشکلات و خطاها در دنیای مجازی برخلاف استفاده راحتش برای کاربران ، کاری بس دشوار و زمان بر برای گردانندگان پشت صحنه این خدمات که نیازمند اطلاعات فنی بسیار بالا و گسترده برای متخصصین این رشته دارد ، و متاسفانه هر زمان هم که بدبینی شیوع پیدا کند همه تقصیرات به گردن کسانی خواهد افتاد که اصولا نقشی در این موارد ندارند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام