۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸

دل برای خرید EMC زیرمجموعه‌های خود را حراج کرد

ایتنا - دل با این کار می‌کوشد در جریان خرید 66 میلیارد دلاری شرکت EMC پول نقد بیشتری در اختیار داشته باشد.
دل برای خرید EMC زیرمجموعه‌های خود را حراج کرد


شرکت دل در نظر دارد یکی از کسب و کارهای مدیریتی خود موسوم به Perot Systems را به همراه زیرمجموعه‌های آن یعنی Cognizant Technology Solutions، NTT Data Corp و Atos SE را که هر کدام قابلیت‌های مهم و رقابتی ارایه می‌دهند، به قیمت ۵ میلیارد دلار واگذار کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، خبرگزاری رویترز در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که دل تصمیم گرفته است این زیرمجموعه‌های خود را به فروش برساند.

این واگذاری بخشی از استراتژی جامع دل محسوب می‌شود که بر اساس آن می‌کوشد در جریان خرید ۶۶ میلیارد دلاری شرکت EMC پول نقد بیشتری در اختیار داشته باشد و بدهی کمتری را متقبل شود. از اکتبر گذشته برای نخستین بار خبر مربوط به خرید EMC توسط دل منتشر شد و پس از گذشت چند ماه تمام سهامداران EMC با این واگذاری موافقت کردند.

بر اساس منابع آگاهی که به رویترز گزارش دادند، شرکت Perot Systems یکی از مجموعه‌های دل محسوب می‌شود که همواره قصد فروش آن بوده است. با این وجود مزایده مربوط به واگذاری این شرکت همواره به تاخیر افتاده است.

 

شرکت دل در سال ۲۰۰۹ میلادی با پرداخت ۳.۹ میلیارد دلار Perot Systems را که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده بود، خریداری کرد. این شکرت خدمات مشاوره IT را به بسیاری از سازمان‌های عمومی آمریکا ارایه می‌دهد.

به گفته رویترز، دل همچنین به دنبال آن است مرکز Quest Software، شرکت تولیدکننده سیستم‌های مدیریت IT، مرکز امنیت داده SonicWall و واحد امنیت سایبری SecureWorks را هم بفروشد.
 
کد مطلب: 40116
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام