۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰

آپدیت اندروید 6 گوشی‌های Mi 4، Mi Note و Mi 3 در مرحله نهایی آزمایش است

ایتنا- اکثر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در حال آماده‌سازی آپدیت اندروید 6 مارشملو برای محصولات بالا رده خود هستند.
آپدیت اندروید 6 گوشی‌های Mi 4، Mi Note و Mi 3 در مرحله نهایی آزمایش است


اگر به خاطر داشته باشید اوایل ماه جاری بود که شایعاتی در رابطه با احتمال عرضه آپدیت اندروید 6 مارشملو برای گوشی‌های Mi 4، Mi Note و Mi 3 از سوی شیائومی به گوش می‌رسید؛ در همین رابطه امروز اطلاعاتی به دست آمده که از انتشار قریب‌الوقوع این بسته به‌روزرسانی خبر می‌دهند.


شیائومی نیز از جمله شرکت‌هایی است که هرچند به طور رسمی اعلام نکرده، با این حال منابع نزدیک به آن گزارش داده‌اند که این شرکت چینی مشغول آماده‌سازی آپدیت اندروید 6 برای گوشی‌های Mi 4، Mi Note و Mi 3 ا است.

بر اساس تصاویری که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، انتظار می‌رود که گوشی Mi 3 به زودی بتواند نسخه جدید رابط کاربری MIUI را هم دریافت نماید.

در این تصویر هرچند به نظر می‌رسد از همان رابط کاربری MIUI ۷ استفاده شده، با این حال به وضوح مشخص است که آپدیت مذکور در بسته‌ای به حجم 518 مگابایت برای گوشی‌های Mi 4، Mi Note و Mi 3 عرضه می‌گردد.


Android 6.0 update for Xiaomi Mi 4, Mi Note, and Mi 3 in final testing stagesلازم به ذکر است که به نظر می‌رسد این آپدیت هنوز در حالت بتا قرار دارد از این رو بروز برخی مشکلات ناخواسته در آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع : فارنت
کد مطلب: 40036
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام