۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳

Eligasht.com جامع ترین سایت رزرو آنلاین پرواز، هتل و تورهای خارجی در ایران

ایتنا - فرآیند رزرو پرواز، هتل و تور در سایت الی گشت به صورت کاملاً ساده و کاربر پسند طراحی شده است.
Eligasht.com جامع ترین سایت رزرو آنلاین پرواز، هتل و تورهای خارجی در ایران
--------------------------- رپرتاژ خبری ----------------------------

هر روز افراد زیادی به سفر می‌روند، یکی برای گذراندن تعطیلات و دیگری برای سفرکاری ولی آنچه در تمامی آنها مشترک می‌باشد این است که سفر به جزء لاینکف زندگیشان تبدیل شده است. امروزه در اکثر نقاط دنیا، سایت‌های رزرواسیون هتل و بلیط، با ارائه خدمات متنوع سفر این نیازها را به بهترین شکل ممکن تامین می‌کنند و به اولین انتخاب هر مسافری تبدیل شده‌اند.
این در حالی است که بر خلاف سایر کشورها، در ایران افراد با مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی با وجود اتلاف وقت و هزینه بیشتر، معمولا با یک سری خدمات محدود روبرو می شوند.

شرکت الی گشت همگام با تحولات جدید در صنعت گردشگری و حرکت شرکت های بین المللی به سمت حضور آنلاین، سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل و تورهای خارجی را با امکان رزرو آنلاین بیش از۲۰۰،۰۰۰ هتل و ۹۰۰ ایرلاین معتبر بین المللی در۱۲،۰۰۰ شهر سرتاسر جهان به صورت ریالی فراهم نموده است. الی گشت این کار را از طریق برقراری ارتباط یکپارچه با برترین سیستم های رزرواسیون بلیط و هتل در جهان (GDS) انجام داده است و آن را به شبکه گسترده خود (که از ارتباط مستقیم با ایرلاین های داخلی و خارجی و هتل های معتبر مسیرهای مطرح توریستی از قبیل: ترکیه، دبی، تایلند، مالزی، چین، هند، مالدیو، آفریقای جنوبی، برزیل، روسیه و ... ایجاد شده است) وصل نموده است تا در کنار پروازهای چارتر، هتل های گارانتی و تور های خارجی که در قالب پکیج ارائه می دهد، مشتری بتواند با توجه به نیاز خود، خدمات مختلف سفر را انتخاب نماید. به همین منظور قصد داریم در ادامه به برخی از امتیازات سایت الی گشت اشاره داشته باشیم:



• رزرو همزمان بلیط + هتل و سایر خدمات سفر:
سایت الی گشت به شما این امکان را می دهد با توجه به نیاز خود، تمامی اجزای یک تور را مجزا یا در کنار هم سازماندهی و در نهایت خریداری نمایید. برای مثال اگر کسی قصد خرید پرواز استانبول داشته باشد می تواند در ادامه فرآیند خرید، خدمات مسافرتی دیگری در استانبول از قبیل: ترانسفر تا فرودگاه امام خمینی، CIP، ترانسفر فرودگاهی تا هتل و بالعکس، ویزا (در صورت وجود)، گشت شهری، بیمه مسافرتی و .... را درخواست نماید. شرایط برای کسی که فقط به دنبال اقامت در یک هتل استانبول هست نیز به همین صورت می باشد. در نهایت هم، کسی که به تمامی این خدمات نیاز دارد می تواند با انتخاب گزینه بلیط هواپیما + هتل در قسمت تور، برای هر شهری در جهان، همزمان و به راحتی اقدام بهرزرو آنلاین بلیط، هتل و سایر خدمات نماید.

• تنوع بالا:
در قسمت جستجوی پرواز یا هتل، کافیست شهر مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد همراهان را مشخص کنید تا با تعداد بیشماری انتخاب روبرو شوید، به طور مثال در مسیر دبی، علاوه بر پروازهای موجود تمامی شهرهای ایران به دبی، برای شما بیش از ۶۰۰ هتل در دبی نمایش داده می شود که در صورت انتخاب، در لحظه رزرو و واچر آن برای شما ایمیل می شود. این در حالی هست که در آژانس ها، پکیج هر مسیر شامل تعداد محدودی هتل آفلاین می باشد، به این معنی که مسافر ممکن است در صورت پر بودن مجبور باشد هتل دیگری را جایگرین نماید.

• قیمت مناسب:
یکپارچه شدن الی گشت به برترین سیستم های رزرواسیون جهانی در کنار ارتباط مستقیم با ایرلاین ها و کارگزاران مطرح منطقه، نه تنها باعث تنوع بالا در خدمات مسافرتی شده است بلکه باعث شده شما به بهترین قیمت های ممکن دسترسی داشته باشید، در حالی که در آژانس های مسافرتی قیمت ها، غالباً از یک کارگزار خاص گرفته می شود که لزوما پایین ترین قیمت نمی باشد و در صورتی که هتل برای مسافرین تخفیفی در نظر بگیرد، آژانس بدلیل ارتباط غیر مستقیم، یا دیر آن را در اختیار مشتریانش قرار می دهد یا ترجیح می دهد اصلا آن را برای مسافر لحاظ نکند! ولی در سایت الی گشت به محض آنکه هتل تخفیفی را ارئه دهد، شما قادر به مشاهده و استفاده از آن تخفیف هستید. در همین راستا، گذاشتن تیک تخفیف ویژه در فیلتر های سمت راست سایت برای آن دسته از دوستانی که همیشه دنبال نرخ های استثنایی هستند شدیداً توصیه می شود.

• سرویس و نوع اتاق ها:
اگر به پکیج آژانس های مسافرتی دقت نمایید متوجه می شوید در انتخاب اتاق های هتل با محدودیت های بیشماری مواجه هستید: حداکثر ۳ بزرگسال می توانند در آن اقامت نمایند، اتاق ها به صورت معمولی و استاندارد ارائه می شود، از قبل سرویس غذایی آن مشخص شده است (به همراه صبحانه یا با خدمات ALL) و ... . حال اگر یک خانواده ۵ نفره بخواهد در یک اتاق اقامت داشته باشد تکلیف چیست؟ آیا این امکان برای شما وجود دارد که در لحظه اتاق رو به دریا انتخاب کنید؟ اگر به دلایلی صبحانه یا خدمات ALL را نخواهید می توانید آن را از هزینه های هتل کم کنید؟ آیا در هتلی می شود برای کودکان هیچ پول اضافی پرداخت نکرد؟ همه اینها امکاناتی هست که به سادگی در سایت الی گشت در اختیار شما قرار گرفته تا دقیقا مطابق با نیاز های خود اتاق را رزرو نمایید.

• اطلاعات کامل:
علاوه بر قیمت، مطمئناً امکانات و موقعیت یک هتل در انتخاب شما تاثیر گذار می باشد. بر خلاف پکیج های کاغذی آژانس ها، در سایت الی گشت برای تمامی هتل ها، اطلاعت کاملی از قبیل: امکانات، موقعیت مکانی و عکس های هر هتل جمع آوری شده و با کلیک روی دکمه جزئیات هر هتل قابل دسترس می باشد. همچنین با استفاده از فیلتر های سمت راست سایت، شما قادر هستید هتل های موجود در یک منطقه خاص را گلچین کنید یا بر اساس نیاز خود، هتل هایی با یک امکان خاص را راحت بیابید.

• فرآیند ساده خرید و پرداخت آنلاین:
فرآیند رزرو پرواز، هتل و تور در سایت الی گشت به صورت کاملاً ساده و کاربر پسند طراحی شده است تا مسافر با توجه به نیاز خود و امکانات سایت، رزرو آنلاین خدمات مسافرتی خود را انجام و بعد از پرداخت با کارت های عضو شتاب، بلیط پروازی یا واچر هتل را در لحظه از طریق ایمیل دریافت نماید.

• پشتیبانی:
در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال در فرآیند خرید آنلاین، شما می توانید در هر لحظه با تماس با سامانه ۸۵۴۰-۰۲۱ از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به لینک راهنمایی رزرواسیون با خدمات ارائه شده بیشترآشنا شوید.
کد مطلب: 40023
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام