۰
plusresetminus
شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۳

مهم‌ترین نقطه ضعف الکامپ امسال چه بود؟

ایتنا - میرمهدی: اگر این روند ادامه پیدا کند و هرسال شاهد هجوم مردم برای گرفتن سیم کارت و غیره باشیم قطعا ماهیت اصلی الکامپ زیر سوال می‎رود.
مهم‌ترین نقطه ضعف الکامپ امسال چه بود؟


سیدمهدی میرمهدی رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در ارزیابی خود از نمایشگاه الکامپ گفت: تنها ایراد نمایشگاه امسال حضور بیش از حد بازدیدکنندگان غیرتخصصی بود که این را با مجری نمایشگاه در میان گذاشتیم.


میرمهدی گفت: اکثر این بازدیدکنندگان عام و غیرتخصصی به خاطر خدماتی که اپراتورهای موبایل ارایه می‎دهند به نمایشگاه می‎آیند و این ازدحام جمعیت و به خصوص ترافیک و نبود جای پارک ماشین مانع از بازدید متخصصان از نمایشگاه می‎شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزارکنندگان نمایشگاه برای سال‎های آتی باید فکری برای حل این معضل کنند، افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند و هرسال شاهد هجوم مردم برای گرفتن سیم کارت و غیره باشیم قطعا ماهیت اصلی الکامپ زیر سوال می‎رود.


به گزارش ایتنا از فناوران میرمهدی همچنین ادامه داد: یکی دیگر از مسایلی که باید برگزارکنندگان الکامپ به آن توجه داشته باشند، تفکیک رسته‏‌های مختلف فناوری اطلاعات است تا بازدیدکننده دچار سردرگمی نشود. بهتر است نرم‌فزاری‎ها و سخت‌افزاری‎ها در سالن‏‌های مجزا باشند.

وی در مورد ادغام الکامپ و تلکام نیز گفت: به اعتقاد من ادغام به هیچ وجه کار درستی نیست زیرا وزنه الکامپ بسیار بالاست و شرکت‏‌های فناوری اطلاعات با افزایش سطح کیفی الکامپ در سال‎های آتی کل فضای نمایشگاه را خواهند گرفت.
میرمهدی از اینکه برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال به صنف سپرده شده است، ابراز رضایت کرد و گفت: اینکه نمایشگاه توسط صنف برگزار می‎شود بسیار خوب است و امیدواریم سازمان نظام صنفی رایانه‎ای با بررسی نقاط قوت و ضعف الکامپ ۲۱، سال‎های آینده نمایشگاه به مراتب بهتری برگزار کند و هر کمکی هم از ما بخواهند دریغ نخواهیم کرد.
 
کد مطلب: 39979
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام