۰
plusresetminus
شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰

فوجیتسوی ژاپن، خود را به دو نیمه تقسیم کرد

ایتنا- مدیران مستقر در توکیوی ژاپن می‌گویند برای رقابت بهتر با بزرگان قوم سازنده، تصمیم گرفته‌اند دو کمپانی با دو مدیریت مستقل را از دل فوجیتسو بیرون بیاورند.
فوجیتسوی ژاپن، خود را به دو نیمه تقسیم کرد


کمپانی فوجیتسو، سازنده ژاپنی رایانه و موبایل، با هدف رونق بیشتر به کسب و کارهای خود واحد پی.سی و موبایل خود را به دو بخش جداگانه تبدیل می‌کند.



به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، واحد پی.سی و رایانه تحت نام Fujitsu Client Computing Limited خواهد بود و واحد موبایل نیز تحت نام Fujitsu Connected Technologies Limited عرض اندام خواهد کرد.

مدیران کمپانی ژاپنی تاکید کرده‌اند که مدیریت یکسان روی پی.سی و موبایل در حالی که متغیرهای مدیریتی متفاوتی دارند، آن‌ها را واداشته است تا این دو بخش را از هم جدا کنند.

مدیریت سریع، تصمیم‌گیری‌های به موقع، بهره‌وری جامع با ایجاد دو شرکت مستقل از هم به دست خواهد آمد و سیستم یکپارچه تحقیق، توسعه، طراحی ،تولید،فروش و برنامه‌ریزی در کنار خدمات پس از فروش مستقل از یکدیگر، در این استراتژی جدید مدیریتی دنبال می‌شود.

به گفته کارشناسان واحد پی.سی فوجیتسو خیلی خوب عمل نمی‌کند و جلوی توسعه بخش موبایل را نیز گرفته است و اگر این اتفاق رخ دهد، شاید تحولی مثبت برای این کمپانی ژاپنی بیفتد.

فوجیتسو یا ۱۶۲ هزار کارمند درآمد سالانه معادل ۴۰ میلیارد دلار دارد. در سال ۱۹۹۹ فوجیتسو و زیمنس آلمان با ادغام بخش رایانه خود به‌صورت ۵۰-۵۰ کمپانی جدید فوجیتسو زیمنس کامپیوترز را ایجاد کردند که پنجمین سازنده کامپیوتر در جهان شد.

فوجیتسو در سال ۲۰۱۳ با دادن ضرر، ۵ هزار کارمند خود را اخراج کرد و سپس واحد تراشه‌های رایانه‌ای خود را با پاناسونیک ادغام کرد.
کد مطلب: 39974
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام