۰
plusresetminus
شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳

یک بدافزار امنیت سیستم پرداخت آنلاین هتل هایت را از بین برد

ایتنا- این‌بار هکرها به سراغ مجموعه هتل‌های هایت رفتند!
یک بدافزار امنیت سیستم پرداخت آنلاین هتل هایت را از بین برد


مدیران هتل‌های زنجیره‌ای هایت از مشتریان خود خواسته اند تا گزارش پرداخت هایشان از طریق کارت های اعتباری را مورد بررسی قرار دهند، زیرا یک بدافزار در سیستم یاد شده شناسایی شده است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از کامپیوترورلد، اطلاعات بیشتری در این زمینه از سوی هتل هایت اعلام نشده و مشخص نیست چه تعداد از مشتریان دچار مشکل شده‌اند. همچنین اعلام نشده که هکرها اطلاعات کارت‌های اعتباری مشتریان را مورد سوءاستفاده قرار داده‌اند یا خیر.

مجموعه هایت دارای زیرمجموعه‌های متنوعی در حوزه هتل داری و اسکان است که از جمله آنها می توان به هتل های هیلتون، Mandarin Oriental ، Starwood و ... اشاره کرد.

پس از شناسایی بدافزار یاد شده در رایانه های نصب شده در هتل های هایت تلاش برای پاکسازی آنها نیز آغاز شده است. همچنین تعدادی متخصص امنیتی هم از شرکت های ثالث برای شناسایی و پاکسازی این بدافزار به کار گرفته شده‌اند.

مدیران هتل‌های هایت قول داده اند از روش های تازه ای برای تقویت امنیت سیستم های خود بهره بگیرند تا کاربران و مشتریان در زمان استفاده از کارت‌های اعتباری احساس امنیت کنند. این مجموعه دارای ۶۲۷ هتل و مجموعه اسکان در ۵۲ کشور جهان است.
کد مطلب: 39954
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام