۰
plusresetminus
شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹

تضمین درآمدهای مایکروسافت تا ۱۸ ماه آینده به کمک خدمات ابری

ایتنا - کارشناسان بر این باورند ظرف 18 ماه آینده ارزش هر سهام مایکروسافت به بیش از 70 دلار برسد.
تضمین درآمدهای مایکروسافت تا ۱۸ ماه آینده به کمک خدمات ابری


این طور که کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند، اگر مایکروسافت با همین روند به فعالیت‌های خود ادامه دهد در سال ۲۰۱۶ میلادی ارزش هر سهام آن در تالارهای بورس آمریکا رشد ۳۰ درصدی را تجربه خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از لِرن‌باندز، مرکز Barron در جدیدترین گزارش‌ها چشم‌انداز خود در مورد آینده فعایت‌های مایکروسافت را منتشر کرد و توضیح داد خدمات پردازش ابری باعث می‌شوند تا غول نرم‌افزاری جهان در سال آتی پیشرفت مالی قابل ملاحظه‌ای را پیش‌روی خود ببیند.

«کریس بوناویکو» مدیر مرکز Jackson Square هم با انتشار یک گزارش مجزا توضیح داد: «من فکر می‌کنم ظرف ۱۸ ماه آینده ارزش هر سهام مایکروسافت به بیش از ۷۰ دلار برسد. مایکروسافت روزهای درخشانی را پیش‌روی خود می‌بیند».

لازم به ذکر است که هم‌اکنون در آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ میلادی هر سهام مایکروسافت به ارزش ۵۵.۱۲ دلار معامله شده است که این رقم نسبت به ارزش سهام شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت در هفته گذشته رشد ۱.۸۴ درصدی را نشان می‌دهد.

 

شرکت Barron بر ین باور است که خدمات پردازش ابری مهم‌ترین عامل موفقیت مایکروسافت در بازار جهانی محسوب می‌شود. با این وجود مرکز وال استریت رشد مایکروسافت را تا این اندازه پیش‌بینی نمی‌کند.

بخش اعظم کارشناسان بر این باورند که شرکت مایکروسافت به جز خدمات ابری قابلیت‌های دیگری هم برای پیشرفت در بازار جهانی دارد که از جمله آنها می‌توان به سیستم عامل ویندوز ۱۰ و کنسول بازی Xbox One اشاره کرد.
 
کد مطلب: 39948
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام