۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
در نمایشگاه CES لاس وگاس؛

جدیدترین سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند رونمایی می‌شود

ایتنا- بزرگ‌نمایی ایجاد شده در پلتفرم سیستم‌عامل جدید ال.جی کاربران را قادر می‌سازد تا اشیاء و حروف را بدون کم شدن کیفیت بزرگ کنند.
جدیدترین سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند رونمایی می‌شود


جدیدترین نسخه سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند توسط کمپانی ال.جی در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی خواهد شد.


به گزارش ایتنا از مهر، ال.جی اعلام کرد جدیدترین محصولات تلویزیون هوشمند مجهز به پلتفرم webOS 3.0 است. این پلتفرم برای مهیا کردن تجربه استفاده راحت‌تر و کاربرپسندتر طراحی شده است.

این شرکت webOS 3.0 سه ویژگی بزرگنمایی، اتصال موبایل و ریموت را به صورت چشمگیری به روزرسانی کرده که تجربه کاربری را به سطحی متفاوت می‌رساند.

با اتصال موبایل، کاربران می‌توانند به آسانی با اپلیکیشن LG TV Plus دستگاه گوشی همراه هوشمندشان را به تلویزیون هوشمند ال‌.جی متصل کنند و به اپلیکیشن‌های گوشی موبایلشان از طریق تلویزیون دسترسی داشته باشند.

طراحی ریموت به‌روزشده در این فناوری نیز به گونه‌ای است که با استفاده از دکمه‌های اضافی روی آن بتوان دستگاه‌های گیرنده دیجیتال را کنترل کرد. در طراحی قابلیت Screen Remote بازنگری شده است تا برای ایجاد راحتی بیشتر و دردسر کمتر رابط کاربری ساده‌تر شود.

همچنین با هدف لذت بردن آسان از محتواهای دیجیتال باکیفیت، webOS 3.0 قابلیت Channel Plus را ارائه می‌کند.

این ویژگی از گستره وسیعی از محتواهای OTT در قالبی کاربرپسند پشتیبانی می‌کند. قابلیت Channel Plus فهرست یکپارچه‌ای از کانال‌های ارائه دهنده محتوای OTT و سایر کانال‌های تلویزیونی تهیه می‌کند.

قابلیت Channel Plus می‌تواند برای پیشنهاد کردن برنامه‌های مورد علاقه با استفاده از یک اپلیکیشن کنترل شود.

درهمین حال تلویزیون‌های هوشمند ال‌.جی با webOS 3.0 ویژگی‌ها و قابلیت‌های به‌روزشده فراوان دیگری نیز دارند که تجربه بصری خانگی را به سطحی کاملا جدید رسانده است.

قابلیت‌هایی از جمله اطلاعات برنامه‌ها که الگوهای تماشا را تحلیل می‌کند، ویژگی‌هایی که به کاربر اجازه می‌دهد تا دو شبکه متفاوت یا یک شبکه تلویزیونی و یک فیلم بلوری را به طور همزمان تماشا کند.

قابلیت‌هایی مانند پخش موسیقی حتی در زمان خاموشی تلویزیون خاموش و قابلیت کنترل لوازم خانگی هوشمند ال‌.جی یا سایر تولیدکنندگان سازگار با ال‌.جی را روی صفحه تلویزیون.

‌تلویزیون‌های هوشمند با پلتفرم webOS 3.0 در غرفه شرکت ال‌.جی در سالن مرکزی Convention Center لاس وگاس از ششم تا نهم ژانویه ۲۰۱۶ ارائه می‌‌شوند.
کد مطلب: 39941
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام