۱
plusresetminus
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

توشیبا ۷۰۰۰ کارمند خود را اخراج می‌کند

ایتنا - شرکت توشیبا در نظر دارد تا تاریخ 31 مارس 2016 این تعداد نیروی کاری را بیرون کند.
توشیبا ۷۰۰۰ کارمند خود را اخراج می‌کند


مشکلات مالی توشیبا تمام نشده است و این شرکت ژاپنی در معرض خطر ورشکستگی قرار دارد. همین مسئله باعث شد شرکت توشیبا با ضرر ۴.۵ میلیارد دلاری طی سال مالی گذشته تصمیم بگیرد هزاران کارمند خود را اخراج کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، توشیبا که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند و از سیستم‌های مخصوص فناوری هسته‌ای گرفته تا خدمات کاربری را به تولید می‌رساند، این روزها برای حل مشکلات مالی خود بسیار ناتوان است و آخرین گزارش‌های مالی هم حاکی از وخامت اوضاع آن دارد.

توشیبا به عنوان یکی از روش‌های کارآمد برای زنده نگه داشتن خود و جلوگیری از ورشکستگی تصمیم گرفته است برخی زیرمجموعه‌های خود را جدا کند و با اخراج جمعی از کارمندان، هزینه‌های داخلی را کاهش دهد.

بر اساس «طرح عملیاتی تجدید حیات توشیبا»، این شرکت ژاپنی تصمیم دارد بیش از ۶۸۰۰ کارمند خود را از واحدهای تولید محصولات الکترونیکی مصرفی اخراج کند که این رقم حدود ۳۰ درصد از کارمندان توشیبا را تشکیل می‌دهد.

 

شرکت توشیبا در نظر دارد تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۶ این تعداد نیروی کاری را بیرون کند. در این اقدام کلیه کارمندان غیرمستقیم توشیبا از جمله پیمانکاران هم اخراج می‌شوند تا هزینه‌های سازمانی توشیبا به حداقل برسد.

توشیبا همچنین تصمیم دارد هزینه‌های عملیاتی در مرکز تولید رایانه‌های شخصی را هم پایین بیاورد و در این زمینه تصمیم بر آن شده است تا این شرکت از بازار جهانی محصولات کاربری خارج شود و روی محصولات سازمانی تمرکز داشته باشد.

توشیبا با برنامه‌ریزی‌های جدید خود تصمیم دارد خدمات سازمانی را به صورت گسترده تولید کند و در این زمینه روی بازار ژاپن و آمریکا تمرکز داشته باشد.
 
کد مطلب: 39918
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام